Achizitie publica - Contract de furnizare echipamente (Statie de lucru, Monitor, Licenta Microsoft Windows Professional 8 Single Upgrade OLP NL, Licenta OfficeProPlus 2013 SNGL OLP NL, Media Player, Multifunc?ionala, Monitor Optical Sensing Touch , Imprimanta laser, Tableta)
Detaliu pentru invitatia numarul 347939
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347939/05.06.2013
Denumire contract: Contract de furnizare echipamente (Statie de lucru, Monitor, Licenta Microsoft Windows Professional 8 Single Upgrade OLP NL, Licenta OfficeProPlus 2013 SNGL OLP NL, Media Player, Multifunc?ionala, Monitor Optical Sensing Touch , Imprimanta laser, Tableta)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR AL JUD IASICod fiscal: 4701614, Adresa: Iasi, str. Nicolae Balcescu nr. 26, Iasi, Telefon: +40 232268011, Fax: +40 232266014
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, str. Nicolae Balcescu nr. 26, Iasi, Romania, cod postal: 700117, telefon: +40 232268014, fax: +40 2322677075, persoana de contact: Rotaru Catalin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ISJ Iasi, str. Nicolae Balcescu nr. 26, Iasi, Romania, cod postal: 700117
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare echipamente (Statie de lucru, Monitor, Licenta Microsoft Windows Professional 8 Single Upgrade OLP NL, Licenta OfficeProPlus 2013 SNGL OLP NL, Media Player, Multifunc?ionala, Monitor Optical Sensing Touch , Imprimanta laser, Tableta)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona echipamente, astfel: Statie de lucru, Monitor, Licenta Microsoft Windows Professional 8 Single Upgrade OLP NL, Licenta OfficeProPlus 2013 SNGL OLP NL, Media Player, Multifunc?ionala, Monitor Optical Sensing Touch , Imprimanta laser, Tableta.
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor ofertelor. Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Documentul se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. b) Ordin de plata emis in favoareaautoritatii contractante in contul RO50 TREZ 4065 003X XX00 0229, deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, ; C.I.F. 4701614, pana la data deschiderii ofertelor. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. In cazul depunerii unei contestatii, in conformitate cu prevederile art. 278 indice 1 alin. (1), In masura in care CNSC respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in conformitate cu art.278^1 din OUG. 34/2006. Prevederile art. 278 indice 1 alin. ( 1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, in conformitate cu art. 278 indice 1 alin. (2).Data de referinta pt. echivalenta leu/alta valuta: curs valabil comunicat de catre BNR in ziua urmatoare publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din valoarea (fara T.V.A.) a contractului. Garantie de buna executie a contractului de furnizare se constituie conform art. 90 alin. (1) din H.G. 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de bunaexecutie la 50 % va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert, acesta trebuie sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180, cu modificarile si completarile ulterioare.2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. Se completeaza o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu modelul din capitolul Formulare ? original. Declaratia va fi insotita de certificate constatatoare (in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila)pentru indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, astfel: ? Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertele;? Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertele.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, acesta va exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert, acesta trebuie sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c)1, d) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va intocmi conform modelului prezentat in capitolul Formulare (model prevazut si in anexa Ordinului ANRMAP nr. 314/2010).Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta declaratie trebuie completat de fiecare membru al grupului.4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. Art.69 indice 1 din OUG 34/2006. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta declaratie trebuie completat de fiecare membru al grupului. Declaratia conform art. 69 indice 1 se depune, daca este cazul, si de subcontractant /tersustinator. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire sunt Camelia Gavrila, Loredana Vitcu, Catalin Rotaru, Viorel Motas , Ion Creanga. 1. Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice/fizice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita prezentarea Fisei de informatii generale (in conformitate cumodelul din capitolul Formulare)Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani (exclusiv anul in curs) trebuie sa fie de cel putin: 200.000 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul de schimb mediu anual lei/euro comunicat de BNRpentru fiecare an in parte (www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita completarea ?Declaratiei privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani? si a unui formular-tabel, cuprinzand valori, perioade prestare, beneficiari/cantitati, dupa caz, inconformitate cu modelelor din capitolul Formulare. Ofertantul trebuie sa prezinte certificate/documente despre cel putin un contract similar sau cel putin un contract similar aflat in derulare, dar in cadrul caruia s-au furnizat produse similare, in valoare de cel putin: 100.000 lei.Data de referinta pt. echivalenta leu/alta valuta: curs valabil comunicat de catre BNR in ziua urmatoare publicarii invitatiei de participare. Se vor prezenta copii dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 14:44