Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de furnizare ecograf doppler color


Detaliu pentru invitatia numarul 332901
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spital General CF Sibiu
Numar invitatie: 332901/01.08.2012
Denumire contract: contract de furnizare ecograf doppler color
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital General CF SibiuCod fiscal: 3096175, Adresa: Sibiu str. Constantin Noica nr. 20 jud. Sibiu, Sibiu, Telefon: 0269213008, Fax: 0269213008
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sibiu str. Constantin Noica nr. 20 jud. Sibiu, Sibiu, Romania, cod postal: 550169, telefon: +40 269213008, fax: +40 269213008, persoana de contact: Dan Cocoroiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sibiu str. Constantin Noica nr. 20 jud. Sibiu, Sibiu, Romania, cod postal: 550169, telefon: +40 269213008, fax: +40 269213008, persoana de contact: Dan Cocoroiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de furnizare ecograf doppler color
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia unui aparat medical, ecograf doppler color
II.1.6) CPV: 33112200-0 - Ecograf (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitata in valoare de 1000 lei, valabila 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
Solicitata in valoare de 2% din valoarea contractului atribuit. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii se va face conform prevederilor din art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006. Garantia de buna executie se va constitui in maxim 5 zile de la semnarea contractului de furnizare Ecograf Doppler color.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea; cerinta obligatorie: Formularul nr. 1 din sectiunea Formulare (declaratia privind eligibilitatea va trebui sa fie completata de catre fiecare ofertant si/sau, asociat, participant la procedura).- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 -Formularul nr. 2 (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 3 (Declaratia ofertantului privind calitatea de participant la procedura), Toate documentele prezentate vor fi datate, semnate de catre reprezentantul legal si stampilate- Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin 314/2010- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev. art. 69 1 din OUG 34/2006 persoane implicate in procedura: Dr. Marcela Dorina Popa, Ing. Cocoroiu Dan, Ec. Stefan Maria, Dr. Tudor Livia, Av. Alexandru Raducan.- Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Localeal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificate de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantul va prezenta documente (originale sau copii ?conform cu originalul ? care dovedesc inregistarea: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa dovedeasca ca are in obiectul sau de activitate prestarea de activitati care fac obiectul contractului.Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate incopie cu mentiunea conform cu originalul si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cifra de afaceri medie pe ultimii 2 ani (2010, 2011), - Bilanturilor contabile pentru anii2010 si 2011vizate si inregistrate de organele competente, precum si orice alte documente edificatoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?Experienta similara?. Se solicita prezentarea : a maxim 2 (doua)contracte finalizate privind livrarea de produse similare, ecografe.Se solicita recomandari privind ?buna executie? din partea beneficiarilor pentru contractele de livrare produse ce atesta ?experienta similara?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2012 15:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer