Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare filtre pentru Neoplan N6121


Detaliu pentru invitatia numarul 323673
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti
Numar invitatie: 323673/06.04.2012
Denumire contract: Contract de furnizare filtre pentru Neoplan N6121
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Transport Public PloiestiCod fiscal: 1355770, Adresa: Ploiesti, Gagani88, Ploiesti, Telefon: 0244543751, Fax: 0244513228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ploiesti, Gagani88, Ploiesti, Romania, cod postal: 100137, telefon: +40 244543001, fax: +40 244513228, persoana de contact: Biroul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str Gageni Nr 88. Ploiesti - Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare filtre pentru Neoplan N6121
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare: Filtre ulei VIOLAN, Filtre aer compresor, Filtre ulei compresor, Filtre motorina, Filtre ulei motor termic, Filtre aer motor termic, Filtru separator instalatie aer, Filtru uscator aer, Filtru aer polen, Filtru ulei servodirectie
II.1.6) CPV: 42913000-9 - Filtre de ulei, de benzina si filtre de aspiratie a aerului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 77, 760 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuanumul garantiei de participare este de :1500, 00 RONOperatoriieconomicicareseincadreazaincategoriaIntreprinderilorMicisiMijlocii, potconstitui50%dinvaloareagarantieideparticipare, cuconditiaprezentariideclaratieiprivindindeplinireaconditiilorconformLegii346/2004.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zileModuldeconstituireagarantieideparticipare : a) prinviramentbancar;b) printr-uninstrumentdegarantareemisinconditiilelegiideosocietatebancarasaudeosocietatedeasigurari, (inoriginal);c) prinordindeplatacuconfirmareabanciiemitente;d) prinfilaCECcuconfirmareabanciiemitente, (inoriginal)e) prindepunerea, lacaseriaautoritatiicontractante, asumeidebaniinnumerar.Contuldeschispentruconstituireagarantieideparticipareeste: RO30BRDE300SV76275203000, BRD-GSGPloiesti.Insituatiaincareofertantulconstituiegarantiadeparticipareprintr-uninstrumentdegarantareemisdeobancasaudeosocietatedeasigurari, aceastavatrebuisaprevadaangajamentulemitentuluidearetinedingarantiadeparticipareosumacalculataconformprevederilorart. 2781, alin (1), dinOUG34/2006, cumodificarilesicompletarileulterioare, insituatiaincareofertantuldepuneocontestatiecevafirespinsadeCNSC. UnmodeldescrisoaredegarantiebancarapentruparticiparelaoproceduradeachizitiepublicaesteprezentatinFormularul 8
Garantie de buna executie
Cuantumulgarantieidebunaexecutieacontractuluideservicii :5%din valoarea contractuluiModuldeconstituireagarantieidebunaexecutieacontractului: - printr-uninstrumentdegarantareemisinconditiilelegiideosocietatebancarasaudeosocietatedeasigurari(de preferat prinscrisoare de garantie bancara);
- prindepunereasumeidebanilacaseriaautoritatiicontractante.- daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90 alin.3, din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarileulterioare .Modalitatea de restituire a garantiei de buna executie: Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art. 92 alin(1) din HG.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratieprivindsituatiapersonalaaofertantului-Cerintaminima: completareFormular12.Declaratiepepropriaraspundereprivindrespectareaprevederilor.art. 691- Cerintaminima: completareFormular2.Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul RATP-Ploiesti, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt-Radu Popescu - Director General, Daniela Birligiu -Director Financiar, Micu Ion - Director Tehnic3.Certificatdeparticiparelalicitatiecuofertaindependenta-Cerintaminima: completareFormular3 Persoane juridice/fizice romane: Cerintaminima: Certificatconstatatoremisdeoficiulregistruluicomertuluisauautorizatiedefunctionaresaudocumenteedificatoarecaresadovedeascaoformadeinregistrarecapersoanafizicasaujuridica.Persoane juridice /fizice straine: Cerintaminima: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima: Valoareaimpusapentrucifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani sa fie minimdedouaorivaloareaestimataacontractului si anume de 155520, 00 lei fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerintaminima: furnizaredeprodusesimilare, inultimiitreiani, cuovaloaresauvaloarecumulata, deminimvaloareaestimataacontractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In format electronic din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer