Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare gentamicina 80 mg sol inj


Detaliu pentru invitatia numarul 356092
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL SIGHISOARA
Numar invitatie: 356092/26.11.2013
Denumire contract: Contract de furnizare gentamicina 80 mg sol inj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL SIGHISOARACod fiscal: 4323403, Adresa: Str. Zaharia Boiu nr.40-42, Sighisoara, Telefon: 0265/771656, Fax: 0265/774006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare gentamicina 80 mg sol inj
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de 4000 fiole Gentamicina 80 mg sol inj - produs neadjudecat intr-o procedura anterioara datorita problemelorprivindlipsa temporarade pe piataa acestui produs.Valoarea minima estimata a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vaevalua si elabora oferta, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilei suplimentari.Optiuni: Minim 3000 pana la 31.12.2013Maxim 4000 pana la 30.04.2014
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 100 - 2, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei este de 1% din valoarea estimata a contractului respectiv de 21 lei. Modalitatea de depunere a garantiei de participare: Instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de asigurari(in original - Formular 12);Depunere in numerar la caseria unitatii pana la data limita de primire a ofertelor;Virament bancar in contul spitalului RO76TREZ4785041XXX000090 deschis la TREZORERIA SIGHISOARA, CUI: 4323403, pana la data limita de primire a ofertelor. Termen de valabilitate al garantiei de participare si al ofertei - 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va prezenta pana cel mai tarziu la termenul limita de primire a ofertelorconf. prev art.86 alin 6 din HG 925/2006 reactualizata.Data pentru care se va face echivalenta leu/alta valuta a unei garantii de particpare depusa in alta valuta, se va facela cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Modalitatea constituirii garantiei de participare se face astfel respectandu-se prev art. 86 alin 1 si alin.5 din HG 925/2006 reactualizata la data prezentei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea- Cerinta minima obligatorie: prezentare formulare A.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 in conf. cu prev.OUG 34/2006 cu modificarile si completarile in vigoare - Cerinta minima obligatorie: completare formular B.3.Ofertantii vor prezenta certificatul de participare cu oferta independenta conf Ord. 314/2010.4.Ofertantul, subcontractantul/tii respectiv tertul sustinator/ri sau ofertantul asociat vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in prev. art.69 indice 1 din OUG 34/2006.Persoane cu functie de decizie in cadrul Spitalului Municipal Sighisoara pe linia derulare, organizare si finalizare procedura: Manager General - Dr. Masca Aurelia ; Director Financiar Contabil - Ec. Zablau Anca ;Director medical -Dr.Tarcoveanu Carmina; Consilier juridic - Aroneasa Florin ; Bardas Calin - economist ; Buica Adrian - Achizitii Publice ; Muntean Adriana - economist birou financiar ; Birisu Pandrea Petronela - asistent farmacie.5.Certificat fiscal cu plata datoriilor fata de bugetul local emis de primaria de pe raza de activitate a ofertantului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor.6.Certificat fiscal cu plata datoriilor fata de bugetul de stat emis de ANAF din care sa reiasa ca ofertantul nu are ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. Certificat ONRC - informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Orice document care ateste apartenta ofertantului la un sector de activitate legat de distributia de medicamente, tradus in limba romana si legalizat, pentru persoanele juridice/fizice straine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale din care sa reiasa si cifra de afaceri in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratiesi lista privind livrarile in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2013 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer