Achizitie publica - Contract de furnizare hartie A4 80 gr/mp pentru copiatoare si imprimante
Detaliu pentru invitatia numarul 333567
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333567/10.08.2012
Denumire contract: Contract de furnizare hartie A4 80 gr/mp pentru copiatoare si imprimante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea pentru Valorificarea Activelor StatuluiCod fiscal: 11795573, Adresa: Strada. Cpt. Av. Alexandru Serbanescu nr. 50, Bucuresti, Telefon: 30 36 555, Fax: 233 32 86
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (valorificarea actiivelor statului)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare hartie A4 80 gr/mp pentru copiatoare si imprimante
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare prin cumparare de hartie pentru copiatorformat A4in conformitate cu cerintele tehnice di caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cerinta obligatorie. Cuantumul garantiei de participare este de 1.800 lei si va fi valabila pentru o perioada de minim 45 de zile de la data limita de depunere a ofertelor SE constituie prin virament bancar in contul AVAS deschis la ATCPMB.-RO61TREZ7005005XXX000133 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in SEAP..Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la Casieria AVAS nu mai tarziu de data si ora depunerii ofertelor in SEAP, in urma unei solicitari scrise (insotita de Declaratia privind I.M.M, daca este cazul) transmise la fax 021.2333286.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna executie a contractului de furnizare prod. va fi de 5% din val. contractului initial si se constituie prin scris. de gar. bancara sau prin retin. succesive cf. art 90 alin 1 din HG 925/2006 si prev HG 1045/2011 sau prin depunerea sumei in numerar la Casieria AVAS
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (Formular nr. F1).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publicaCerinta nr. 2Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181Declaratie pe propria raspundere care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 (Formular nr. F2).In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului .Cerinta nr. 2'a) Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, in cazul persoanelor juridice, eliberat de Directia/Compartimentul Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) Certificat de Atestare Fiscala , pentru persoane juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3Calitatea de participant la proceduraCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular F5).Cerinta nr. 4Documente care demonstreaza neincadrarea sitatiile prevazute la art. 69*1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69*1 din OUG nr. 34/2006, cu complectarile si modificarile ulterioare (Formular F3A). - persone din AC care aproba/semneaza doc. in legatura cu procedura de atrib: Marius Lucian OBREJA, Daniela Ene, Ioana Ruse, Adriana Milescu, Razvan Sandu, Zenovia Mihaila, Elena Melniciuc, Jan Duinea. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneCertificatul constatator - eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial/ Autorizatii de functionare sau alte documente echivalente in acest scop, din care sa rezulte adresa actuala;
- ca obiectul de activitate al societatii ofera posibilitatea achizitiei publice pentru aceste produse;
- ca nu exista mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre administrator judiciar sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii ;
- scopul eliberarii certificatului constatator.Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de deschiderea ofertelorCerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentatia va fi prezentata in limba romana prin traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Se solicita indeplinirea unei cifre de afaceri de minim 90.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele livrari de produse similare cu cele supuse prezentei achizitii, efectuate in ultimii trei ani, Tabel detalii producator
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAPwww.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.08.2012 10:38