Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare hartie pentru fotocopiatoare


Detaliu pentru invitatia numarul 353485
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA NATIONALA ANTICORUPTIE
Numar invitatie: 353485/09.09.2013
Denumire contract: Contract de furnizare hartie pentru fotocopiatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA NATIONALA ANTICORUPTIECod fiscal: 14838148, Adresa: BUCURESTI, Str. Stirbei Voda, nr. 79-81, sect. 1, Bucuresti, Telefon: 0213127391, Fax: 0213127391
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare hartie pentru fotocopiatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizi?ionare de hartie pentru imprimante si fotocopiatoare conform documenta?iei de depunere a ofertelor.
II.1.6) CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 215, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Va fi de 4300lei. Calculul in lei a unei garantii constit. in alta valuta decat leul, se va face la cursul leu/valuta comunicat de BNR pt. data publicarii in SEAP a invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa acopere perioada de valalabilitate a ofertei, respectiv 60zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Garantia se constituie prin viramament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt. perioada prevazuta DEPO. In cazul in care persoana juridica opteaza pentru constituirea garantiei prin virament bancar suma se va vira in contul: RO85TREZ7005005XXX000186 deschis la ATCPMB., sau se poate constitui si prin depunere la casieria DNA a unei sume in numerar. In cazul in care garantia se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Form. nr. 7. Dovada se va prezenta in limba romana. Dovada se va posta obligatoriu in SEAP(scanata) pana la data limita stabilita pt depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici. Restituirea garantiei se va face pe baza solicitarii transmise de operatorii economici. In cazul depunerii unei contestatii, de catre operatorii economici ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autorit. contract. va retine din garantia de participare suma de 2150lei, in conformitate cu art. 278^1 alin. 1 precum si in situatia prevz. de alin. 2, din OUG 34/2006. Pentru op. ec. incadrati conform lg. in categ. IMM, g.p. va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderior mici si mijlocii op. ec. au obligatia de a prezenta declaratia pe proprie raspundere, conform anexei 1 din Lg 346/2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul instrumentului de garantarede buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/ 2006cu modificarile si completarile ulterioare;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- completarea Formularului 1 din sectiunea ?Formulare?Declaratia se va completa si de catre tertul sustinator, daca este cazul.- Cazierul judiciar al administratorului firmei2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006completarea Formularului 2 din sectiunea ?Formulare?.Declaratia se va completa si de catre tertul sustinator, daca este cazul, pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit.c)¹ si lit.d) din O.U.G. nr. 34/2006.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi scanate si incarcate in SEAP- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi scanate si incarcate in SEAP3. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independentaCompletarea Formularului 3 din sectiunea ?Formulare?4. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006Completarea Formularului 4 din sectiunea ?Formulare?. Declaratia se va completa, dupa caz, de catre Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractant/ Tertul sustinator, conform art. 13 din Legea 279/2011.Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art.180 si art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie publica sunt: Marius Constantin Iacob -procuror sef adjunct, Viorel Alexandru - sef serviciu investitii, achizitii si administrativ, Mariana Dociu - consilier superior, Lidia Oniceag ? specialist IT, Laurentiu Geamanu ? sef birou administrativ, Melania Stirbu? consilier principal, Petru Gabriel Ivancescu-specialist IT, Daniela Rusev- consilier superior Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate si furnizarea de produse din categoria celor care fac obiectul achizitiei;Documentele vor fi scanate si incarcate in SEAPNota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului achizitiei pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similareefectuate in ultimii 3 ani.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca furnizarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale. Certificat SR EN ISO 9001sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2013 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer