Achizitie publica - Contract de furnizare hartie pentru multiplicat/copiat
Detaliu pentru invitatia numarul 345442
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345442/17.04.2013
Denumire contract: Contract de furnizare hartie pentru multiplicat/copiat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUIBRAILACod fiscal: 4343150, Adresa: STR. DELFINULUI NR.1, Braila, Telefon: 0239619900, Fax: 0239619992, 0239629727
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare hartie pentru multiplicat/copiat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare hartie pentru multiplicat/printat; Valoarea minima 67.500 lei reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri ( in functie de care se vor elabora ofertele: 6.500 topuri hartie A4 si 100 topuri hartie A3), iar valoarea maxima 75.000 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari (700 topuri hartie A4 si 20 topuri hartie A3)Optiuni: AC prelungeste durata contr in cond.art.6(3) din HG 925/2006, pentru anul 2014 pe max 4 luni
II.1.6) CPV: 30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 500 - 75, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.300 leisi este valabila cel putin pentru perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere. Pentru garantiile depuse in valuta se va lua in considerare cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare se constituie prin: - virament bancar in contul D.G.F.P. Braila, RO95 TREZ 1515 005X XX00 0191, deschis la Trezoreria Municipiului Braila, CUI 4343150, (documentul de plata vizat de banca va fi transmis in SEAP) sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original la sediul autoritatii contractante, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu respectarea intocmai a prevederilor art.86 din H.G.nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor.Autoritatea contractanta va retine 675 lei din garantia de participare, in conditiile art.278^1 din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii vor depune in SEAP o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte acest fapt, pentru a beneficia astfel de reducerea cu 50% a garantiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare ? cerinta obligatorie: completarea si prezentarea formularului nr.1, inclusiv pentru tertul sustinator, daca e cazul;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare ? cerinta obligatorie: completarea si prezentarea formularului nr.2, inclusiv pentru tertul sustinator, daca este cazul;3. Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Documentul se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin ANRMAP nr.314/2010) ? cerinta obligatorie: completarea si prezentarea formularului nr.3;5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? cerinta obligatorie: completarea si prezentarea formularului nr.4, pentru toate persoanele implicate in procedura: ofertant, asociat, subcontractant, sustinator;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director executiv - Ilie Deca, Director executiv adjunct - Catalin Picus, Membrii comisiei: Condruz Mihaela-Diana, Novac Violeta, Bucse Camelia-Mariana, Stanciu Catalin, Surdu Georgeta, Grigoras Florin, Constantin Cornel, Dutu Neculae, Marin Leonard, Solomon Victor, Vasile Rica Daniela, Sandu Marcela. 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator; Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu semnatura si stampila reprezentantului legal.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)cu Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul privat beneficiarPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.04.2013 16:26