Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare hartie pentru multiplicat/tiparit


Detaliu pentru invitatia numarul 327230
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUIBRAILA
Numar invitatie: 327230/17.05.2012
Denumire contract: Contract de furnizare hartie pentru multiplicat/tiparit
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUIBRAILACod fiscal: 4343150, Adresa: STR. DELFINULUI NR.1, Braila, Telefon: 0239619900, Fax: 0239619992, 0239629727
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare hartie pentru multiplicat/tiparit
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare hartie pentru multiplicat/tiparit; Valoarea minima 70.950 lei reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele: 6.875 topuri hartie A4 si 100 topuri hartie A3), iar valoarea maxima 85.140 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari (inca 1.375 topuri hartie A4 si 20 topuri hartie A3)
II.1.6) CPV: 30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.400 lei si este valabila cel putin pentru perioada de valabilitate a ofertei, 90 de zile de la data limita de depunere.Garantia de participare se constituie prin: - virament bancar in contul D.G.F.P. Braila, RO95TREZ1515005XXX000191, deschis la Trezoreria Municipiului Braila, CUI 4343150, (documentul de plata vizat de banca va fi transmis in SEAP)sau- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original la sediul autoritatii contractante, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu respectarea intocmai a prevederilor art.86 din H.G.nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor.Autoritatea contractanta va retine 709, 5 lei din garantia de participare, in conditiile art.278^1 din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare ? cerinta obligatorie: completarea si prezentarea formularului nr.1, inclusiv pentru tertul sustinator, daca e cazul;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare ? cerinta obligatorie: completarea si prezentarea formularului nr.2, inclusiv pentru tertul sustinator, daca este cazul;3. Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Documentul se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin ANRMAP nr.314/2010) ? cerinta obligatorie: completarea si prezentarea formularului nr.3;5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? cerinta obligatorie: completarea si prezentarea formularului nr.4, pentru toate persoanele implicate in procedura: ofertant, asociat, subcontractant, sustinator;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director executiv - Ilie Deca, Director executiv adjunct - Mihaela Marcu, Catalin Picus, Membrii comisiei: Condruz Mihaela-Diana, Novac Violeta, Vasile Daniela-Adriana, Stanciu Catalin, Surdu Georgeta, Grigoras Florin, Bilea Stefan 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator; Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu semnatura si stampila reprezentantului legal.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Mostre, 2. Certificate sau alte documente care sa ateste conformitatea produsului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer