Achizitie publica - Contract de furnizare hrana pastrav
Detaliu pentru invitatia numarul 345828
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345828/24.04.2013
Denumire contract: Contract de furnizare hrana pastrav
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Cercetari si Amenajari Silvice - BucurestiCod fiscal: RO 2607964, Adresa: Sos. Stefanesti nr. 128, Voluntari, Telefon: 021 350 32 45, Fax: 021 350 32 45
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Eroilor nr. 128, Voluntari, Romania, cod postal: 077190, telefon: +40 213503245, fax: +40 213503245, persoana de contact: Oancea Ionut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutul de Cercetari si Amenajari Silvice, Bulevardul Eroilor nr. 128, loc. Voluntari, jud. Ilfov, Romania, cod postal: 077190
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura - Cercetare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare hrana pastrav
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare hrana pentru pastrav conform specificatiilor din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 15711000-5 - Hrana pentru pesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 156, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va depune garantie de participare in cuantum de 1600 lei.Echivalenta garantiei de perticipare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR dinnainte cutrei zile fata de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin de 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?, instrument care va fiprezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul ICAS (RO2607964, J40/450/1991): RO46RZBR0000060000681184 ? Raiffeisen Bank Voluntari, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc) sa fie prezentata presedintelui comisiei de evaluare a ofertelor. In cazul in care reprezentantul operatorului economic nu participa la sedinta de deschidere, documentul susmentionat va fi introdus intr-un plic exterior plicului care contine oferta.Cuantumul sumei ce se va retine in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 este de 1560 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale.Modul de restituire a garantiei de participare: - Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3 din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in furnizarea produselor ce fac obiectul achizitiei.Modalitatea de indeplinire: Se va completa si prezenta Formularul "Declaratia privind principalele livrari de produse similare prestate in ultimii 3 ani".Ofertantii vor prezenta certificate/documente pentru a demonstra livrarea de produse similare emis de beneficiarul produsului furnizat care atesta modul de indeplinire a unuicontract anterior privind furnizarea de hrana pentru pastrav.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2013 13:43