Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de Furnizare Imbracaminte de Exterior.


Detaliu pentru invitatia numarul 319866
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Oradea Transport Local SA
Numar invitatie: 319866/06.02.2012
Denumire contract: Contract de Furnizare Imbracaminte de Exterior.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOradea Transport Local SACod fiscal: RO63483, Adresa: Atelierelor nr. 12, Oradea, Telefon: 0259423245, Fax: 0259426010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Atelierelor nr. 12, Oradea, Romania, cod postal: 410542, telefon: +40 259423245, fax: +40 259426010, persoana de contact: Oradea, strada Atelierelor nr.12
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Atelierelor nr. 12, Oradea, Romania, cod postal: 410542, telefon: +40 259423245, fax: +40 259426010
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de Furnizare Imbracaminte de Exterior.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare imbracaminte de exterior care cuprinde costume barbati/femei, camasi barbati/femei cu maneca lunga si maneca scurta, cravate (lotul 1), veste si pulovere (lotul 2), hanorace cu gluga detasabila si jachete impermeabile (lotul 3).
II.1.6) CPV: 18200000-1 - Imbracaminte de exterior (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 945 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3000 RON - Lot 1, 500 RON - Lot 2, 350 RON, Lot 3, constituita conform art.86 din HG 925/2006(50% pt. IMM cf. Legii nr.346/2004). Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 100 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Plata cu ordin de plata in contul RO05RNCB0032046498350001, BCR Oradea.Autoritatea are dreptul de a retine garantia pentru participare atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. - in masura in care CNSC respinge contestatia autoritatea va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele prevazute la art.278.1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului. De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (conform art.90 din HG 925/2006). Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 2.1.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 2.2 ? in original.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, da dreptul autoritatii contractante sa excluda ofertantul respectiv din procedura de atribuire a contractului.3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vor lua in considerare atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Cerintele sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.Raportarea se face la inexistenta datoriilor fata de bugetul local la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.Pentru persoane juridice strainePrezentarea oricarui document edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar.Toate certificatele/documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.181 lit.a, lit.c 1 si lit.d din OUG nr.34/2006.4.Declaratie privind calitatea de participant: Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte.d) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: - asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau- care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau- care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.Cerinta obligatorie: 4.1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 2.3.4.2. Se solicita completarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punderea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular 2.8.4.3. Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 69^1) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 2.4.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul SC Oradea Transport Local SA in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: ing. Csuzi Istvan ? Director Generaling. Pop Viorel Mircea ? Director Tehnicec. Purge Ioan ? Director Economicec. Fodre Gabriela ? Sef Birou AchizitiiBar Marius ? Biroul AchizitiiTuduc Liviu ? Sef Sectia 1 TramvaieSiladi Leontin ? Sef Sectia 2 AutobuzeLabancz Vasile ? Sef Departament ComercialManz Virgil - Electromecanic Sectia 1 Tramvaie (Sindicat OTL)Juhasz Janos - Vatman Sectia 1 Tramvaie (Sindicat OTL)Crainic Razvan ? Consilier JuridicIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. De asemenea, aceste documente trebuie prezentate si de catre fiecare subcontractor declarat prin oferta.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti. Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.Cerinta obligatorie: Prezentarea de documente doveditoare: - Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, autorizatie de functionare/altele echivalente, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii/autorizatia de functionare/altele echivalent. Domeniul de activitate a ofertantului trebuie sa corespunda cu obiectul procedurii (sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.- Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente a tarii respective. Documentele trebuie prezentate in traducere autorizata in limba romana.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita si acesta este obligat sa prezinte in original/copie legalizata certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent pentru persoane juridice/fizice straine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind cifra medie de afaceri globala (minim 200000 RON pentru Lotul 1, 30000 RON pentru Lotul 2, 20000 pentru Lotul 3).In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. In situatia unei asocieri de IMM-uri, asocierea respectiva va fi asimilata unei IMM, indiferent daca privita global, asocierea respectiva nu mai indeplineste conditiile de IMM.2. Bilanturile contabile pentru anii 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate la organele competente, din care sa reiasa concludent cifra medie de afaceri globala., Informatii privind sustinerea acordata.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza prin dovedirea sustinerii de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei/persoanelor respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG nr.34/2006.Sustinatorul va prezenta fisa de informatii generale si copie a bilanturilor din ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara (unul sau mai multe livrari similare cu o valoare cumulata de minim 150000 RON pentru Lotul 1, 25000 RON pentru Lotul 2, 15000 RON pentru Lotul 3.Se va prezenta lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 3 ani, se vor lua in considerare livrarile onorate in perioada solicitata si se va avea in vedere doar livrarile de produse predate in aceasta perioada.In cazul in care contractul a fost incheiat si platit in alta moneda decat RON, raportarea se face la cursul mediu BNR sau eu.europa.budget pentru fiecare an in parte.In cazul in care ofertantul nu dispune de recomandare, achizitorul va lua in considerare procesul verbal de predare-primire cu conditia ca acesta sa contina referiri la volumul, tipul si valoarea produselor. Informatii privind asigurarea calitatii (certificare ISO 9001/echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate descarca de pe SEAP. Toate eventualele clarificari se vor posta pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2012 13:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer