Achizitie publica - Contract de furnizare imprimante laser monocrom, format A3
Detaliu pentru invitatia numarul 338464
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338464/30.10.2012
Denumire contract: Contract de furnizare imprimante laser monocrom, format A3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALACod fiscal: 16031712, Adresa: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 213872370 / +40 213871178, Fax: +40 213199676
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 213872370 / +40 213871178, fax: +40 213199676, persoana de contact: Mihai Marin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL ANAF, STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, TRONSON VII, ETAJ 6, CAMERA 25
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare imprimante laser monocrom, format A3
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Imprimante laser monocrom, format A3
II.1.6) CPV: 30232110-8 - Imprimante laser (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 483, 870 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 9.000 lei. Modalitatea de constituire conform art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Contul autoritatii contractante: RO26TREZ7005005XXX000860 deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti. In cazul in care CNSC respinge o contestatie se va retine in raport cu valoarea estimata o suma in conformitate cu prevederile art.2781, alin.(1) din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din suma fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie fie: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (art.90, alin.1) din HG 925/2006 modificata de HG 834/2009); prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din HG 925/2006 actualizata se aplica in mod corespunzator;b) in cazul in care partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.- In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG nr.1045 din 19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta Formularul 1 din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta. Cerinta 2: a) Declaratie pe propria raspundere (privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta Formularul 2 din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta, b) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat. Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, c) Certificat de taxe si impozite locale eliberat de autoritatea publica competenta. Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele vor fi prezentate de fiecare asociat si dupa caz, de tertul sustinator.Incadrarea operatorului economic in situatiile prevazute la art. 181, sau dupa caz a tertului sustinator in situatiile prevazute la art. la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Cerinta 3: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.201. Se va completa si prezenta Formularul 3 din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.Cerinta 4: Se va completa si prezenta Formularul 4 din Sectiunea Formulare - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta (in cazul subcontractarii, formularul va fi prezentat si de catre subcontractantii desemnati).Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Serban Pop, presedinte ANAF, Octavian Deaconu, secretar general ANAF, Ciprian Badea, secretar general, Ministerul Finantelor Publice, Narcisa Bradeanu, director general, Directia generala economica - ANAF, Irina Nitu, director general adjunct, Directia generala juridica - ANAF, Luiza Geambasu, sef serviciu, Directia generala juridica - ANAF, Stefan Daia, director general, Directia generala de tehnologia informatiei - ANAF, Paul Soviani, director, Directia de buget si contabilitate interna - ANAF, Florina Pasca, sef serviciu, Directia de buget si contabilitate interna - ANAF, Andrei Pavel, director, Directia de investitii, achizitii publice si serviciu interne - ANAF, Gheorghe Nicolae, director adjunct, Directia de investitii, achizitii publice si serviciu interne - ANAF, Elena Chirila, sef serviciu, Directia de investitii, achizitii publice si serviciu interne - ANAF, Anica Lincu - sef birou, Directia de investitii, achizitii publice si serviciu interne, Mihai Marin, consilier superior, Directia de investitii, achizitii publice si serviciu interne ? ANAF. Cerinta 5: Se va completa si prezenta Formularul 5 din Sectiunea Formulare - Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie - semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificatul constatator sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e) domeniul de activitate principal;f) domeniile de activitate secundare;g) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).h) administratorul/imputernicitul operatorului economic.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Se va prezenta in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Informatii privind persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente ce dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de origine, insotite de traduceri autorizate in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate asa cum este solicitat in paragraful anterior.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala - Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a realizat o cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani cel putin egala cu 900.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita operatorului economic informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze. (Se va mentiona si specializarea subcontractantilor), Experienta similaraSe solicita operatorului economic sa faca dovada ca a furnizat in ultimii trei ani, pana la termenul limita de depunere a ofertelor, produse similare in valoare cumulata de minimum 450.000 lei, in cadrul a maximum doua contracte.Prin furnizarea de produse similare se va intelege executarea de contracte ce au obiect similar cu caracteristicile produsului care face obiectul prezentei proceduri de atribuire.- Declaratie privind lista principalelor produse furnizatein ultimii 3 ani-Recomandari de la beneficiari (in cazul subiectelor de drept privat) sau documente constatatoare emise de institutii publice in conformitate cu prevederile art. 97ยน, alin.(1) din H.G. nr. 925/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare Documente doveditoare pentru asigurarea unui nivel corespunzator al managementul calitatii (ISO9001 sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: acces nerestrictionat in www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.11.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 14:53