Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare in leasing financiar a 2 microbuze 19+1 loc in cadrul proiectului ?Program interregional integrat de calificare / recalificare profesionala a persoanelor private de libertate?


Detaliu pentru invitatia numarul 321019
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA TIMISOARA
Numar invitatie: 321019/01.03.2012
Denumire contract: Contract de furnizare in leasing financiar a 2 microbuze 19+1 loc in cadrul proiectului ?Program interregional integrat de calificare / recalificare profesionala a persoanelor private de libertate?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA TIMISOARACod fiscal: RO 4269126, Adresa: Str. Popa Sapca, nr. 7, loc. Timisoara, jud. Timis, cod postal 300057, Timisoara, Telefon: 0256200030, Fax: 0256293349
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Popa Sapca, nr. 7, loc. Timisoara, jud. Timis, cod postal 300057, Timisoara, Romania, cod postal: 300057, telefon: +40 256200030, fax: +40 256293349, persoana de contact: Liliana Teodorovici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Popa Sapca, nr. 7, loc. Timisoara, jud. Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare in leasing financiar a 2 microbuze 19+1 loc in cadrul proiectului ?Program interregional integrat de calificare / recalificare profesionala a persoanelor private de libertate?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Penitenciarul Timisoara achizitioneaza in sistem leasing 2 microbuze 19+1 locuri in vederea implementarii activitatilor in cadrulproiectului ?Program interregional integrat de calificare / recalificare profesionala a persoanelor private de libertate?.
II.1.6) CPV: 34114400-3 - Microbuze (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 398, 314 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6 000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 90 zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a sumei in numerar.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, datele autoritatii contractante sunt urmatoarele: PENITENCIARUL TIMISOARACOD IBAN : RO49TREZ621501401X014876TREZORERIA TIMISOARACOD FISCAL ATRIBUIT: 4269126
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 2% din pretul contractului, fara TVA.Modul de constituire : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara sau de o societate de asigurari prezentat in original care devine anexa la contract.Penitenciarul Timisoara are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie privind eligibilitatea;? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 OUG 34/2006;? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 OUG 34/2006;Persoanele care au legatura cu contractul care se doreste a fi atribuit sunt: 1.Georgica Alexeev -director Penitenciarul Timisoara2.Florin Serpe ?manager proiect3.Liliana Teodorovici - responsabil financiar4.Codruta Adascalitei ? avocat5.Miu Stefan - specialist achizitii? Declaratie privind calitatea de participant la procedura;In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele aratate mai sus; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, autorizatie de functionare / altele echivalente, in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.In situatia in care Certificatul constatator ORC se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta solicita doar ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea in original sau in copie legalizata pentru conformitate.¦Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere a acestora in limba romana, efectuata de un traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind dovada asigurarii de service specializat in perioada de garantie, Informatii privind subcontractantii Informatii referitoare la standardele de asigurare a calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul Social European in cadrul POSDRU 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 29.02.2012 07:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer