Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare in leasing financiar a 2 microbuze 19+1 locuri in cadrul proiectului" Program interregional integrat de calificare/recalificare profesionala a persoanelor prvate de libertate"


Detaliu pentru invitatia numarul 337160
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA TIMISOARA
Numar invitatie: 337160/11.10.2012
Denumire contract: Contract de furnizare in leasing financiar a 2 microbuze 19+1 locuri in cadrul proiectului" Program interregional integrat de calificare/recalificare profesionala a persoanelor prvate de libertate"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA TIMISOARACod fiscal: RO 4269126, Adresa: Str. Popa Sapca, nr. 7, loc. Timisoara, jud. Timis, cod postal 300057, Timisoara, Telefon: 0256200030, Fax: 0256293349
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Popa Sapca, nr. 7, loc. Timisoara, jud. Timis, cod postal 300057, Timisoara, Romania, cod postal: 300057, telefon: +40 256200030, fax: +40 256293349, persoana de contact: Liliana Teodorovici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Timisoara, Str. Popa Sapca, nr. 7, loc. Timisoara, jud. Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare in leasing financiar a 2 microbuze 19+1 locuri in cadrul proiectului" Program interregional integrat de calificare/recalificare profesionala a persoanelor prvate de libertate"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Penitenciarul Timisoara achizitioneaza in sistem leasing 2 microbuze 19+1 locuri in vederea implementarii activitatiilor in cadrul proiectului" Program interregional integrat de calificare/recalificare profesionala a persoanelor prvate de libertate"
II.1.6) CPV: 34114400-3 - Microbuze (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 398, 314 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 90 zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a sumei in numerar.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, datele autoritatii contractante sunt urmatoarele: PENITENCIARUL TIMISOARACOD IBAN : RO49TREZ621501401X014876TREZORERIA TIMISOARACOD FISCAL ATRIBUIT: 4269126
Garantie de buna executie
2% din pretul contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie: conform prev.art.90 alin.1 din HG 295/2006- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara sau de o societate de asigurari prezentat in original care devine anexa la contract.Penitenciarul Timisoara are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ?Declaratie privind eligibilitatea;?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 OUG 34/2006;?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 OUG 34/2006;Persoanele care au legatura cu contractul care se doreste a fi atribuit sunt: 1.Bala Ioan - director Penitenciarul Timisoara2.Florin Serpe ? manager proiect3.Liliana Teodorovici - responsabil financiar4.Codruta Adascalitei ? avocat5.Miu Stefan - specialist achizitii6.Bizau Danut- specialist autoPrecizari: a. Declaratia privind conflictul de interese, conform art.69(1) OUG34/2006 se solicita si subcontractantiilor si tertilor sustinatori;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, tertilor sustinatori li se impun documentele prevazute in prevederile art.186 aln.2 si art.190 aln.2 din OUG 34/2006. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, autorizatie de functionare / altele echivalente, in original, copii legalizate sau copiilizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producereasau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.In situatia in care Certificatul constatator ORC se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractantasolicita doar ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea inoriginal sau in copie legalizata pentru conformitate.¦ Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederiledin tara in care ofertantul este stabilit.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limbade origine, insotite de o traducere a acestora in limba romana, efectuata de un traducator autorizat.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualiisubcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertant
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP, direct de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 07:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer