Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare in leasing financiar un tractor cu incarcator frontal si cupa cereale in cadrul proiectului ?Program interregional integrat de calificare / recalificare profesionala a persoanelor private de libertate?


Detaliu pentru invitatia numarul 320385
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA TIMISOARA
Numar invitatie: 320385/20.02.2012
Denumire contract: Contract de furnizare in leasing financiar un tractor cu incarcator frontal si cupa cereale in cadrul proiectului ?Program interregional integrat de calificare / recalificare profesionala a persoanelor private de libertate?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA TIMISOARACod fiscal: RO 4269126, Adresa: Str. Popa Sapca, nr. 7, loc. Timisoara, jud. Timis, cod postal 300057, Timisoara, Telefon: 0256200030, Fax: 0256293349
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Popa Sapca, nr. 7, loc. Timisoara, jud. Timis, cod postal 300057, Timisoara, Romania, cod postal: 300057, telefon: +40 256200030, fax: +40 256293349, persoana de contact: Liliana Teodorovici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Popa Sapca, nr. 7, loc. Timisoara, jud. Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare in leasing financiar un tractor cu incarcator frontal si cupa cereale in cadrul proiectului ?Program interregional integrat de calificare / recalificare profesionala a persoanelor private de libertate?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PenitenciarulTimisoara achizitioneaza in sistem leasing financiar un tractor cu incarcator frontal si cupa cereale in vederea implementarii activitatilor in cadrulproiectului ?Program interregional integrat de calificare / recalificare profesionala a persoanelor private de libertate?. Pe langa furnizarea efectiva se vor presta si servicii de asigurare FULL CASCO si intretinere in perioada de garantie si postgarantie a produselor.
II.1.6) CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 390, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7 000 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 90 zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a sumei in numerar.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, datele autoritatii contractante sunt urmatoarele: PENITENCIARUL TIMISOARACOD IBAN : RO49TREZ621501401X014876TREZORERIA TIMISOARACOD FISCAL ATRIBUIT: 4269126
Garantie de buna executie
2% din pretul contractului, fara TVA.Modaliatatea de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara sau de o societate de asigurari prezentat in original care devine anexa la contract.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Garantia de participare sau garantia de buna executie emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie privind eligibilitatea;a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 OUG 34/2006;Documentele solicitate pentru neincadrarea in preved.art.181 lit.a, lit.c^1 si lit.d din OUG 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator daca este cazul;? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 OUG 34/2006;? Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Georgica Alexeev - Director;Florin Serpe ?manager proiectLiliana Teodorovici ? Director economic;Codruta Adascalitei ? Avocat;Miu Stefan ? Responsabil achizitii;Carmen Mager ? Expert cooptat.Petcu Mihai ? Sef sector LogisticaBoros Liliana - contabilRosu Petru ? Sef gospodarie agrozootehnica ¦Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.¦Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere a acestora in limba romana, efectuata de un traducator autorizat.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dovada asigurarii de service autorizat in garantie: minim 1 unitate de service autorizata in Timisoara, Lista cu subcontractantii si specializarea acestora
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul Social European)
Data expedierii prezentei invitatii: 17.02.2012 07:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer