Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare, instalare ? punere in functiune, scolarizare/instruire, pentru echipamente de securitate capabile sa detecteze explozibili lichizi (Liquid Explosive Detection Systems)


Detaliu pentru invitatia numarul 354972
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: R.A.Aeroportul Cluj-Napoca
Numar invitatie: 354972/21.10.2013
Denumire contract: Contract de furnizare, instalare ? punere in functiune, scolarizare/instruire, pentru echipamente de securitate capabile sa detecteze explozibili lichizi (Liquid Explosive Detection Systems)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A.Aeroportul Cluj-NapocaCod fiscal: RO2882425, Adresa: Str.Traian Vuia, Nr.149, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264307500, Fax: +40 264416712
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Traian Vuia, Nr.149, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon: +40 264307500, fax: +40 264416712, persoana de contact: Gabriela Zanc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Traian Vuia, Nr.149, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon: +40 264307500, fax: +40 264416712, persoana de contact: Gabriela Zanc
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare, instalare ? punere in functiune, scolarizare/instruire, pentru echipamente de securitate capabile sa detecteze explozibili lichizi (Liquid Explosive Detection Systems)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul include: a)Furnizareb)Instalare ? punere in functiunec)InstruireContract de furnizare avand ca obiect Furnizare, instalare ? punere in functiune, scolarizare/instruire, pentru echipamente de securitate capabile sa detecteze explozibili lichizi (Liquid Explosive Detection Systems) in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.Valoarea estimata fara TVAeste cuprinsa intre: 360.539, 1 Lei - 534.132 Lei.i)Valoarea minima a intervalului de mai sus (360.539, 1 Lei fara TVA) reprezinta valoarea estimata a contractului pana la data de 31.12.2013, reprezentand 2 echipamente de control de securitate capabile sa detecteze explozibili (LEDS), iarvaloarea maxima (534.132 Lei fara TVA) reprezinta valoarea celor 2 echipamente de control de securitate capabile sa detecteze explozibili (LEDS) si a inca unui echipament de control de securitate capabil sa detecteze explozibili (LEDS);valoarea estimata a contractului de 534.132 Lei fara TVA contine si valoarea posibilei suplimentari prevazute la pct. ii) de mai jos;ii)Autoritatea contractanta are dreptul de a prelungi contractul de achizitie publica, cu o perioada suplimentara de 4 (patru) luni, in conditiile prevazute la art. 6 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, daca autoritatea contractanta nu refuza expres prelungirea acestuia si in conditiile existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Valoarea estimata a acestei posibile suplimentari, adica a celui de al treilea echipament de control de securitate capabil sa detecteze explozibili (LEDS)este de 173.592, 9 Lei fara TVA.Optiuni: Aplicarea prev. Art.6 din H.G. nr. 925/2006.
II.1.6) CPV: 35121000-8 - Echipament de securitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 360, 539.1 - 534, 132 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum.garant.de particip.este de 7.210, 78 lei(Data pt. care se det.echivalenta leu/alta valuta(curs BNR): 5zile calendaris inainte de data limita pentru depunerea ofertelor).Constit.garant.de particip.se va face in conf.cu art.86dinHG 925/2006.Modalit de constituire: viram.bc.sau instrum de garantare emis in condit.legii de o soc.bc. ori de o soc.de asig. care se prezinta in original, in cuantum si pt.perioada prevazuta in doc.de atribuire.Ct bc: RO12BTRL01301202919844XX RON sau RO58BTRL01304202919844XX EURO, deschise la BT Cluj.In cz.in care garantia se va constit. prin scrisoare de garant.de particip, se va prezenta in original in conf.cu Formularul Z. Dc.scris.de garant.de particip.este emisa de catre o soc.de asigurari, atunci ofertantul va prezenta si polita de asigurare conf. model stabilit in Formularul Z, fara nicio alta condit suplim.In cz.contrar ofertantul se va exclude din procedura.Per.de valab.a garant.de particip. trebuie sa fie cel putin egala cu per.de valab.a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.In cz.extinderii per.de valab.a garant.de particip.va fi prelungita in mod corespunzator.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, ca nefondata de catre CNSC suma calculata conf.preved.Art.278^1/OUG34/2006.In orice situatie, dovada constit.garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor..Restit.garantiei se face pe baza solicitarii trasmise de oper.eco.Pt.oper. eco.incadrati conf.legii in categoria IMM, se va aplica reducerea cu 50% a cerintei privind cuantum garant.de particip.Se vor respecta preved. Anexei nr.1.In cz depunerii de oferte in asociere, garant. de particip. trebuie constit.in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de oper.eco.Garant.de particip.emisa in alta lb.decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traduc.autorizata si legalizata in lb. romana.
Garantie de buna executie
a)Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.b)Garantia de buna executie emisa de o societate de asigurari va respecta modelul stabilit in Formularul G, fara nicio alta conditie suplimentara. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 modificata prin HG 1045/2011. In cazul in care garantia va fi constituita prin scrisoare de garantie de buna executie, aceasta se va prezenta in original, in cuantumul si in perioada convenita a contractului si in conf cu Formularul 15. Daca scrisoarea de garantie bancara de buna executie este emisa de catre o societate de asigurari, atunci ofertantul va prezenta si polita de asigurare. Scrisoarea de garantie de buna executie in alta limba decat romana va fi prezentata in original insotita de traducerea autorizata in limba romana.c)Se vor respecta prevederile Anexei nr. 2.d)In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareConditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: a)Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Completare Formular 3)b)Cazier judiciar al operatorului economicc)Cazier judiciar al administratorului/directorului general2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareConditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); din documentele prezentate, trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinire: a)Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Completare Formular4)b)Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depune oferta - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.c)Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depune oferta - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.d)Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate prin traducere in limba romana si legalizate la notariat.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular 5)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular 6)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Ciceo David ? Director General, Zanc Gabriela ? Director Comercial, Florian Corina ? Director Economic, Mocean Petru ? Director Tehnic, Pop Iuliu ? Director Operational, Sabau Marius ? Sef Birou Achizitii Publice, Todoran Vlad ? Oficiu Juridic.5.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDocumente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (Completare Formular 1)Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Se vor avea in vedere si urmatoarele: NOTA 1: Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor exceptie facand Certificatele fiscale. Daca in tara unde ofertantul este rezident nu se pot emite situatii de plata la data de mai sus atunci ofertantul va prezenta certificatul respectiv la data posibila si o declaratie pe propia raspundere privind modul de plata in tara in care este rezident.NOTA 2: Pentru persoane juridice straine, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate prin traducere in limba romana legalizate la notariat.NOTA 3: Persoanele fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documentele edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii si a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Se vor accepta: -certificate ? echivalent-cazier juridic ? echivalent-declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionaleNOTA 4: Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat)din care trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA 5: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: - Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, care trebuie sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.NOTA 1: Documentele solicitate la cap. III.2.1.b) pct. 1 si 2 vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor prezenta pentru ofertant si ofertant asociat in oricare din formele: original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Acestea pot fi certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale U.E. In conformitate cu prevederile art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta va lua in considerare certificate echivalente emise de organisme abilitate din tara in care ofertantul este rezident (se va anexa traducerea autorizata in limba romana), chiar daca ofertantul si/sau ofertantul asociat este rezident intr-un stat ce nu este membru al U.E.In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele de la pct. III.2.1. b) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.NOTA 2: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la pct.III.2.1.b), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere conform art. 11, alin. (4) si (5) din HG 925/2006. In caz contrar, are obligatia de a prezenta certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare.NOTA 3: Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului solicitat la pct. III.2.1.b)1. in original sau copie legalizata.NOTA 4: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.NOTA 5: In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele si de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.NOTA 6: Toate certificatele / atestatele trebuie sa fie marcate cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? si semnate de catre o persoana autorizata.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 11.1. Situatia elementelor patrimonialePrezentarea bilanturilor contabile la 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012 vizate si inregistrate de organele competente.1.2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.1.3. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr. 22.1. Cifra de afaceri medie in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluipe ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 700.000 lei. In sustinerea cerintei referitoare la cifra medie de afaceri se solicita prezentarea Declaratiei privind cifra de afaceri si a bilanturilor contabile sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raporturi de audit sau orice alte documente echivalente.Pentru ofertantii nou infiintati, se solicita acelasi cuantum al mediei cifrei de afacere in domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Doc vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor completa pt ofertant si ofertant asociat. Cifra de afacere pentru oper econ incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul min impus.2.2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.2.3. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 11.1. Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Documentul se va completa pentru fiecare asociat. Daca ofertantul nu are vechime 3 ani, se va prezenta lista produselor furnizate de la infiintare.O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Operatorul economic va respecta prevederile art. 188, alin. (1), lit. a) din OUG 34/2006.1.2.Experienta similara: Efectuarea in ultimii 3 ani a cel putin 1 contract, maxim 3 contracte a carui/caror valoare cumulata a fost deminim 300.000 lei insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar. Contractele vor avea ca scop furnizarea de echipamente similare.Nr. de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul va prezenta documente doveditoare conf. Ordinului nr. 509/2001 privind formularea criteriilor de calificare si selectie, Anexa Nr. 1 ? sectiunea Contracte de furnizare, pct.a). Se va sustine indeplinirea cerintei prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea experientei similare se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.1.3. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.1.4. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d)si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr.22.1.Declaratie privind dispozitia ofertantului asupra personalului de specialitate cu pregatire profesionala si calificare corespunzatoare pentru indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilitatii personalului/organismului de specialitate. Cerinta se va respecta atat pt ofertanti unici, cat si pentru ofertanti asociati. Se vor prezenta documente de confirmare, carte atesta disponibilitatea fiecarei persoane alocate pentru contract: contracte, angajamente, protocoale sau orice alte documente care pot confirma disponibilitatea acestuia. Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca personalul prezentat este disponibil la data incheierii contractului.In cazul unei asocieri, asociatii prin cumul trebuie sa faca dovada ca detin personal/organism tehnic de specialitate pentru indeplinirea contractului, iar documentul pe asociere se va completa de catre liderul asocierii.2.2. Prezentarea unei/unor dovezi referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile cu asistenta tehnica in perioada de garantie acordata echipamentelor, respectiv instruirea echipeiBeneficiarului privind utilizarea echipamentelor livrate. Instruirea va urmariinsusirea deprinderilor de utilizare corecta a echipamentelor livrate si cunoasterea tuturor facilitatilor acestora.2.3. In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin. (4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic acesta va prezenta o declaratie.2.4. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.2.5. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d)si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr.33.1.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora3.2. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.3.3. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d)si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de livrare a produselor
10
Descriere: Componenta tehnica
Termenul de garantie acordat
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.10.2013 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer