Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare, instalare ? punere in functiune, scolarizare/instruire, pentru echipamente de securitate capabile sa detecteze explozibili lichizi (Liquid Explosive Detection Systems)


Detaliu pentru invitatia numarul 356252
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: R.A. AEROPORTUL SATU MARE
Numar invitatie: 356252/03.12.2013
Denumire contract: Contract de furnizare, instalare ? punere in functiune, scolarizare/instruire, pentru echipamente de securitate capabile sa detecteze explozibili lichizi (Liquid Explosive Detection Systems)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A. AEROPORTUL SATU MARECod fiscal: RO 642787, Adresa: Sos. Satu mare - Zalau, km 9, 5 jud. Satu Mare, Satu Mare, Telefon: 0261-768640, Fax: 0261-769776
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Satu mare - Zalau, km 9, 5 jud. Satu Mare, Satu Mare, Romania, cod postal: 440310, telefon: +40 261-768640, fax: +40 261768640, persoana de contact: Sas Gabriella
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: AEROPORTUL SATU MARE, Sos. Satu mare - Zalau, km 9, 5 jud. Satu Mare, Satu Mare, Romania, cod postal: 440310, telefon: +40 261-768640, fax: +40 261768640
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare, instalare ? punere in functiune, scolarizare/instruire, pentru echipamente de securitate capabile sa detecteze explozibili lichizi (Liquid Explosive Detection Systems)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare si livrare echipament de scanare a lichidelor, aerosolilor si gelurilor pentru detectia explozibililor lichizi la Aeroportul Satu Mare
II.1.6) CPV: 35121000-8 - Echipament de securitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 175, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare este de 3500 RON.b)Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 180 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor .c)Garantia de participare se constituie conform art.86 din HG nr.925/2006, cu modificarile si complectarile ulterioare, prin: Instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original; modelul orientativ pentru instrumental de garantare este cuprins in Formularul nr.2 din Sectiunea IIIa documentatiei de atribuire; modelul orientativ poate fi modificat tinand cont de prevederile legale in vigoare;Virament bancar in contulautoritatii contractante RO45RNCB 0221 0430 4549 0001, deschis la B.C.R. Satu Mare, cod fiscal RO 642787;dovada viramentului bancar va purta obligatoriu viza banci;Depunere de numerar la caseria autoritatii contractante R.A Aeroportul Satu Mare.Garantia de participare emisa in alta limba decat limba romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR , cu minim 5 zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor, specificand cursul valutar afisat de BNR in ziua respective.d) Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare: Suma integrala, in situatiile prevazute la art.87 din HG 925/2006, cu modificarile si complectarile ulterioare;Suma de 1750 lei, calculate in raport cu valoarea estimate a contractului, pe baza algoritmului de calcul prevazut la art.278^1 lit.a din OUGNote: cuantumul garantiei de participare trebuie sa fie = cu 2% valoarea estimata, dar cel putin egal cu suma ce va trebui sa fie retinuta in conditiile art.278^1 din OUG nr.34/2006;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in situatiile prevazute la art 180 din OUG 34 / 2006Prezentare declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitateaFormular 12A- Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitateaDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depusesi de catre tertul sustinator, daca este cazul.Neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34 / 2006Prezentare declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34 / 2006Formular 12B- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34 / 2006Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse de tertul sustinator, daca este cazul.Stabilirea calitatii de participant la procedura a ofertantuluiPrezentare declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormular 12C- Declaratie privind calitatea de participant la proceduraRespectarea cerintelor privind concurenta, cuprinse in Ordinul 314 / 2010Prezentare ?Certificat de participare cu oferta independenta?Formularul din anexa Ordinului 314 / 2010Respectarea cerintelor privind conflictul de interese, cuprinse in Ordinul 170 / 2012Prezentare ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta atat de catre asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012).Lista persoanelor ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusivpersoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, este urmatoarea: StefMihai Adrian-presedinte, GovorMirceaVasile-Vicepresedinte, Riedl Rudolf- Vicepresedinte, ArdeleanCiprian George-Consilier judetean, BarczaDanielBotond-Consilier judetean, BerindeVasile-Consilier judetean, Bota Cosmin Gheorghe-Consilier judetean, Bran Ioana-Consilier judetean, BuzgauOliviu Aurel-Consilier judetean, CiocanVasile-Consilier judetean, DraveczkyCarol Iosif-Consilier judetean, EnatescuVirgil-Consilier judetean, GindeleEmeric-Consilier judetean, Giurca Radu Octavian-Consilier judetean, HorvatAlexandru-Consilier judetean, KaiserStefan-Consilier judetean, KovacsMate-Consilier judetean, LazarDalianaStefania-Consilier judetean, MaruscaAnna Maria-Consilier judetean, Maxi Rodica-Consilier judetean, MargineanMariaEva-Consilier judetean, MihalcaIoan-Consilier judetean, NagyAlexandru-Consilier judetean, NagyMaria-Consilier judetean, PaneaAlexandru-Consilier judetean, PinterJozsef-Consilier judetean, RiscauGheorghe-Consilier judetean, RusIoan-Consilier judetean, RusuGrigore Mihail-Consilier judetean, SzaszPiroska-Consilier judetean, Stier Peter Gabriel-Consilier judetean, VimanIoan Vasile-Consilier judetean, Veres Istvan-Consilier judetean, Fechete Nicolae - director general, Micu Alina Mihaela ? director economic, Rus Raluca Angelica - consilier juridic, Lazarescu Ovidiu Lucian ? director tehnic, Ciorba Simion-membru CA, Sabou Eugenia-membru CA, Ardelean Ioan Caludiu-membru CA, Petrus Marian-membru CA, Ioanescu Razvan Stefan-membru CA, Ivan Simion-membru CA, Borsoszki Gabriela Paula-referent compartimentul financiar contabil, Sas Gabriella-referent compartimentul achizitii, negociere contracteConfirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat al statului si la bugetele localePrezentare certificate fiscale emise de organismele competenteFormulare tip emise de ANAF-DGFP si directiile de finante publice locale.Ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin (4) din HG nr.925/2006.Pentru persoane juridice straine: documente edificatoare prin care sa se dovedeasca ca si-a platit taxele, impozitele si contributiile, documente traduse si legalizate.Operatorii economici se pot implica in paralel in derularea mai multor proceduri de atribuire, considerent ce va obliga autoritatile contractante sa solicite si sa permita depunerea documentelor in oricare dintre formele: ? original;? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(2) Vor putea fi solicitate in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.(3) Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i). Persoane juridice romane: Prezentare certificat constatator emis de Registrul ComertuluiInformatiile cuprinsein Certificat constatator sunt valabile, reale la data limita la depunerea ofertelor.Persoane juridice straine: Prezentare documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, sau de atestare ori apartenenta dinpunct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni este permisa in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Informatii generale si declararea mediei cifrei de afaceriglobale pentru ultimii 3 ani. Nivelul solicitat al mediei cifrei de afaceri globalepentru ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egal cu suma de 350.000, 00 lei.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa declare media cifrei deafaceri globale pentru ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, indeplinireacerintei se realizeaza prin cumul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca a furnizat produse similare la nivelul a cel putin un contract in valoare de cel putin 175000 lei fara TVA.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.12.2013 11:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer