Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE, INSTALARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE , REPARARE SI INTRETINERE ECHIPAMENT DE TOMOGRAFIE COMPUTERIZATA - CU ACHIZITIA A 2 SLICE-URI
Detaliu pentru invitatia numarul 320809
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320809/27.02.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE, INSTALARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE , REPARARE SI INTRETINEREECHIPAMENT DE TOMOGRAFIE COMPUTERIZATA - CU ACHIZITIA A 2 SLICE-URI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL MUNICIPAL MOTRUCod fiscal: 5632555, Adresa: STR. CAROL DAVILA , NR.1, Motru, Telefon: 0724821796, Fax: 0253 410078
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CAROL DAVILA , NR.4, Motru, Romania, cod postal: 215200, telefon: +40 0253360517, fax: +40 0253410078, persoana de contact: spital municipal motru , strada carol davila nr.4
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITAL MUNICIPAL MOTRU - SALA DE SEDINTE, STRADA CAROL DAVILA NR.4 . MOTRU , GORJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE, INSTALARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE , REPARARE SI INTRETINEREECHIPAMENT DE TOMOGRAFIE COMPUTERIZATA - CU ACHIZITIA A 2 SLICE-URI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: OBIECTUL CONTRACTULUI IL CONSTITUIE ACHIZITIA DE ECHIPAMENT DE TOMOGRAFIE COMPUTERIZATA - DESTINAT DESFASURARII SI IMBUNATATIRII ACTIVITATII SPITALULUI MUNICIPAL MOTRU
II.1.6) CPV: 33115200-1 - Tomografe axiale transversale cuplate la un calculator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 509, 406.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare: 5094 , 06 LEIAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare conformart.87 din HG.925/2006In cazul in care un ofertant depune contestatie , iar Consiliul respinge contestatia , autoritatea contractanta va retine din garantia de participare conform art.278^1 alin.1 lit.( b ) din OUG 34/2006Garantia de participare se va constitui conform art.86 din H.G. 925/2006 actualizata , contul de constituire a garantiei de participare este : RO36TREZ3385006XXX000958 , TrezoreriaMotru , cod fiscal 5632555.La depunerea ofertei , ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare , in acest mod prezentand originalul .Autoritatea contractanta restituie garantia de participare in conformitate cu prevederile art.88 din H.G. NR.925/2006Ofertele care nu sunt insotitede dovada constituirii garantieipentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere .Precizare : Ofertantii pot beneficiade prevederile art.16 , alin 2 din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii , cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de participare cu 50% . In acest sens , in conformitate cu prevederile art.3 si anexa nr.1 din legea mai inainte mentionata , vor depune o declaratie ? Formular 9 la prezenta documentatie.Sunt considerati ofertanti tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM.- Garantia de participare trebuie sa fie valabila 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
In termen de 10 zile de la incheierea contractului ofertantul castigator trebuie sa depuna garantia de buna executie in procent de 5% din valoarea contractului ( respectiv 25470, 31 ron )Modul de constituire ale garantiei de buna executie conform art 90 din H.G nr.925/2006: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in dispozitiile art.180 dinOrdonanta de urenta a Guvernului nr 34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legeanr.337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare .SolicitatX- completarea formularului nr.1 din fisierul Modele FormulareNeincadrarea in dispozitiile prevazute la art.181 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legeanr.337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare .SolicitatX- completarea formularului nr.2 din fisierul Modele FormulareNeincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69 1(evitarea conflictului de interese ) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legeanr.337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare .SolicitatX-completarea formularului nr.3 din fisierul Modele FormularePersoanele nominalizate de Spitalul Municipal Motru care semneaza si aproba documentele prezentei documentatii sunt : DR. Khraibani Camelia, Dr.Zavate Teodor Codrin, Ec Lapadat Sabina , EC. Uretyan Janina, Jr.Cruceru Sidonia-Certificat de participare cu oferta independenta , conform Ordinuluipresedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta -completarea formularului nr.4 din fisierul Modele Formulare certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului ( in etapa evaluarii ofertelor , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , ofertantul clasat pe locul 1 va prezenta pentru coformitate documentul in original/ copie legalizata )-avizul de functionareemis de Ministerul Sanatatii conform legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale sau documente din care rezulta inregistrarea operatorului economic la Ministerul Sanatatii .(ofertantul va prezenta : Copie lizibila semnata si stampilata pentru , , conformitate cu originalul? de reprezentantul legal dupa avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii conform legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale sau dupa documente din care rezulta inregistrarea operatorului economic la Ministerul Sanatatii .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor livraride produse in ultimii 3 ani- referinte / documente constatatoarecertificat de inregistrare a dispozitivelor medicale emis de Ministerul Sanatatii conform Ordinului MS nr.253/2010 sau , dupa caz , toate documentele din care rezulta in mod clarca dispozitivul medical poarta marcajul european de conformitate CE: -autorizatie pentru desfasurare de activitati in domeniul nuclear (service )in temeiul art.8 din Legea 111/1996 privind desfasurarea in siguranta , reglementarea , autorizarea si controlul activitatilor nucleare , Normelor fundamentale de securitate radiologica si normelor specifice de securitate radiologica- autorizatie de securitate radiologica pentru produsul respectiv emisa de CNCAN- declaratie din partea operatorului economic ca exista un service autorizat in Romania ( in cazul in care ofertantul nu asigura service-ul nu se solicita autorizatii pentru service )
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.02.2012 10:09