Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare kituri pentru detectia in vitro a PrPres din tesuturile nervoase prin test rapid ELISA pentru EST


Detaliu pentru invitatia numarul 344699
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Botosani
Numar invitatie: 344699/02.04.2013
Denumire contract: Contract de furnizare kituri pentru detectia in vitro a PrPres din tesuturile nervoase prin test rapid ELISA pentru EST
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor BotosaniCod fiscal: 3860328, Adresa: Strada Tudor Vladimirescu nr.5, Botosani, Telefon: 0231512887, Fax: 0231512887
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Tudor Vladimirescu nr.17, Botosani, Romania, cod postal: 710282, telefon: +40 231512887, fax: +40 231512887, persoana de contact: Ioan Rosca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Tudor Vladimirescu nr.17, Botosani, Romania, cod postal: 710282, telefon: +40 231512887, fax: +40 231512887, persoana de contact: Ioan Rosca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare kituri pentru detectia in vitro a PrPres din tesuturile nervoase prin test rapid ELISA pentru EST
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Kituri pentru detectia in vitro a PrPres din tesuturile nervoase prin test rapid Elisa pentru EST
II.1.6) CPV: 33141625-7 - Truse de diagnosticare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 211, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conf art 86 alin(1)din HGnr 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru IMMuri garantia de participare poate fi constituita in cuantun de 50%.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea autoritatii contractante sau prin ordin de plata-in contul RO35TREZ1165005XXX000240, deschis la Trezoreria Botosani, cod fiscal 3860328, sau plata cu chitanta la casieria unitatii.In conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform articolului 278^1 alin 1 din OUG 34/2006.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare este in cuantum de 2112 lei.Data la care se face echivalenta leu/valuta va fi cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului ce urmeaza afi incheiat, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: scrisoare de garantie bancara, instrumente de garantare emise de societati de asigurari, Ordin de plata in contul Autoritatii Contractante-contul RO35TREZ1165005XXX000240, deschis la Trezoreria Botosani, chitanta de depunere numerar la casieria unitatii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local si fata fata de bugetul consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Reprezentantul autoritatii contractante: director executiv, Dr.Vasiliu MinodoraPersoane implicate in organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii de achizitie: Director adjunct Dr.Matei Dan Vasile, Sef laborator dr.Rizac Vladimir, Sef serviciu ec si adtiv Ec.Cosman Elena, Consilier juridic.Jr Alexa Dorica, Sef birou BFC Ec.Murgu Geanina, Compartiment achizitii ing Rosca Ioan, Viza CFP, Ec.Hasnas Niculina Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara-Bilantul contabil pe ultimii 2 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrariPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.04.2013 17:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer