Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE LAPTE 3,5%


Detaliu pentru invitatia numarul 341583
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Numar invitatie: 341583/07.01.2013
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE LAPTE 3, 5%
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARECod fiscal: 3694594, Adresa: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Telefon: +40 262205100-2369, Fax: +40 262276358
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Romania, cod postal: 430031, telefon: +40 372710618-2369, fax: +40 262275904, persoana de contact: LUPU ANDREEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Capela Spitalului Judetean de Urgenta"Dr. Constantin Opris" Baia Mare , str. George Cosbuc, nr.31, Baia Mare, Maramures.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE LAPTE 3, 5%
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare LAPTE 3, 5%CONFORM CU DESCRIEREA DIN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) CPV: 15511000-3 - Lapte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 207, 360 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de participare in val.de: LAPTE 3, 5 %, 2000 Ron ;Perioada de val.a gar. de partic.: 60 de zile.Data la care se va face echivalarea leu/valuta va fi cursul valutar cu 5 zile inainte de data depunerii oferteiDurata de val. a gar. de partic. incepe de la data limita de primire a ofertelorGar. de participare se pot constitui astfel: Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara (formular nr.9)- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata, De asemenea, ca urmare a art. 98 din HG 925/2006, alineat(1) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.d) se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art.278^1 din OUG nr.34/2006.Dovada constituirii garantiei de participare va fi anexata la plicul cu documentele de calificare. In cazul in care ofertele depuse nu sunt insotite de garantia de particpare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, ofertele depuse vor fi respinse ca urmare a art. 33, alin(3), litera b).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA.- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 1 din anexa FormulareDECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1 DIN OUG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul nr.2 din anexa Formulare* Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: DR. POP CALIN? MANAGEREC.LUPUANDREEA - BIROU ACHIZITII ? PRESEDINTE CU DREPT DE VOTEC.ING.MAAR GABRIELA - SEF BIROU ACHIZITII ? MEMBRU CU DREPT DE VOTEC. ZOLA IOAN- COORDONATOR BLOC ALIMENTARING. NEMES ROMEO - BIROU ACHIZITII ? MEMBRU DE REZERVA CU DREPT DE VOT- DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.180 SIART. 181DIN OUG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul nr.3si 4 din anexa Formulare-Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010Solicitat ¦ Nesolicitat ?se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 4din anexa Formulare Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (informatiile din certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor).Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial , in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator produselor care fac obiectul contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1- Lista principalelor livrari in ultimii 3ani -Formularul nr. 5 din sectiunea III si Anexa;, - Declaratie in care sa se specificeca autovehiculelecu care se vor livra produsele care fac obiectul contractuluisunt autorizate din punctde vedere sanitar ? veterinar pentru transportul alimentelor;, - Mostre ? o bucata din produsul ofertat.Mostrele se transmit impreuna cu documentele prin posta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul Autoritatii Contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2013 09:50
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.01.2013 08:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer