Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE LAPTE PRAF INSTANT


Detaliu pentru invitatia numarul 348933
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: OIL TERMINAL S.A.
Numar invitatie: 348933/19.06.2013
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE LAPTE PRAF INSTANT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOIL TERMINAL S.A.Cod fiscal: RO2410163, Adresa: str. Caraiman nr.2, Constanta, Telefon: +40 241702613, Fax: +40 241694833
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Caraiman nr.2, Constanta, Romania, cod postal: 900117, telefon: +40 241702613, fax: +40 241694833, persoana de contact: MARIETA STASI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE - SALA DE CONSILIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (MANIPULARE PRODUSE PETROLIERE COD CAEN 5224)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE LAPTE PRAF INSTANT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia delapte praf instant destinat consumului uman, care urmeaza sa se distribuie personalului OIL TERMINAL, in conformitate cu criteriile stabilite de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale in Normele Generale de protectia muncii/2002, Legea 319/2006, privind asigurarea alimentatiei de protectie a personalului incadrat in munca.
II.1.6) CPV: 15511700-0 - Lapte praf (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 94, 062.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 1, 500.00 LEI. (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).Modul de constituire a garantiei pentru participare (una din urmatoarele variante): a)Scrisoare de garantie bancara pentru participare / Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; scrisoarea de garantie bancara se va depune in original; Nu se impune eliberarea garantiei de participare de catre o anumita banca.b) Ordin de plata (vizat de banca) in contul COD IBAN RO68 BTRL 01401202 693 135 XX , deschis la Banca Transilvania - Sucursala Constanta, CUI 2410163;c) Numerar depus la casieria centrala a institutiei (Strada Caraiman , Nr. 2Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.Cuantumulce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006 este 940.60 LEI.Data la care se va face echivalenta leu/ alta valuta cursul BNR, este data publicarii invitatiei de participare.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34 / 2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in art. 69 indice 1 din OUG 34/2006Persoanelece detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt: Director General ? CIUTUREANU Sorin, Director General Adjunct ? POPESCU Dan Cristian, Director Comercial ? DARABAN Gabriel, Director Tehnic ? ROHAT Emil, Director Economic ?FRANGU Adriana, Director Logistica Reparatii ? ADRESOIU Armando, Sef Compartiment Investitii ? CATRINOIU Marius, Sef Serviciu Mentenanta ? DRAGAN Laura, Sef Serviciu Administrativ ? ACSAN Marius, Sef Birou-Juridic-Litigii ? RAICIU Stela, Consilier Juridic ? BROASCA Viorel, Sef Serviciu Achizitii-Dezvoltare-Strategii- STASI Marieta, Expert Achizitii ? BOTEA Elena, Expert Achizitii ? ANCUTA Cristiana, Expert Achizitii ? GALBENUS Cristina, Expert Achizitii ? PETRESCU Elena, Expert Achizitii ? RUSE Ioana Florentina.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;4. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile - se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in oricare din formele prevazute de art 5(1) din ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP. Ofertantii castigatori vor prezenta la solicitarea autoritatii contractante documentul in original/ copie legalizata.5. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile - se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in oricare din formele prevazute de art 5(1) din ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP. Ofertantii castigatori vor prezenta la solicitarea autoritatii contractante documentul in original/copie legalizata.6. Certificat de participare cu oferta independeta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatului constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 150, 000.00lei (2012, 2011, 2010).Nivelul este impus pentru cifra de afaceri pentru domeniul de activitate aferent obiectului contractuluiCursul mediu de referinta ce va fi avut in vedere pentru echivalenta: cursulmediu anual comunicat de BNR aferent ultimilor 3 ani financiar incheiati (2012, 2011, 2010).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Convertirea in RON si Euro pentru ofertantii romani si straini pentru experienta similara prezentata in alta moneda se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an in parte. In cazul unei oferte comune, depusa de un grup de operatori , cerintele de la capitolul ?Capacitatea tehnica si/sau profesionala? trebuie dovedite prin cumul.Se solicita mostre in vederea stabilirii conformitatii cu produsul ce faceobiectul contractului Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat un sistem de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul care atesta implementarea sistemului de management al sigurantei alimentului ISO 22000:2005 - HACCP sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2013 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2013 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer