Achizitie publica - contract de furnizare lapte si produse lactate
Detaliu pentru invitatia numarul 351712
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351712/01.08.2013
Denumire contract: contract de furnizare lapte si produse lactate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MARAMURESCod fiscal: 15331312, Adresa: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Baia Mare, Telefon: 0262-278975, Fax: 0262-228322
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Baia Mare, Romania, cod postal: 430353, telefon: +40 262278975, fax: +40 262228322, persoana de contact: MARIUS DAN VALEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Baia Mare, Romania, cod postal: 430353, telefon: +40 262278975, fax: +40 262228322, persoana de contact: MARIUS DAN VALEAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de furnizare lapte si produse lactate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru pe o perioada de 12 luni, in urma aplicarii procedurii cerere de oferta, cuunul sau mai multi operatori economici , atribuind ulterior contracte de furnizare subsecvente, prin reluarea competitieidin 6 in 6 luni intre operatori economici semnatari ai acordului cadru.2. Caracteristicile tehnice raman nemodificate pe toata durata acordului cadru.3 .Ofertantii vor depune oferta pentru toate produsele din caietul de sarcini.4. Cantitatile minime si maxime care ar putea fi achizitionate pe durata acordului cadru sant prevazute in anexa 1 a caietului de sarcini5.Calendarul estimativ al incheierii contractelor subsecvente: august 2013- august 2014, cu urmatoarele precizari : primul contract subescvent va fi incheiat in teremen de maxim 5 zile de la semnarea acordului cadru pe o perioada de 6 luni. Cantitatile de produse care vor fi achizitionate in cadrul primului contract subsecvent sunt cantitati minime la caietul de sarcini.Urmatoarele contracte subsecvente vor fi incheiate din 6 in 6 luni prin reluarea competitiei intre semnatarii acordului cadru in functie de necesitatile autoritatii contractante si cu asigurarea surselor de finantare . Reluarea competitiei se va face in plic inchis la sediul directiei.
II.1.6) CPV: 15511100-4 - Lapte pasteurizat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 449, 669 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuntumul garantiei de participare? 8.993.38 leiperioada de valabilitate90 zile de la termenullimita de primirea ofertelor .Valaore in euro va fi calcularta pe baza cursului valuttar al BNR inainte cu cinci zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorGarantia de participare se poate constitui prin ordin de plata confirmat de banca , in contul autoritatii contractante numarul RO95TREZ 4365006XXX000125 deschis la Trezoreria Baia Mare si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire conform formular 10.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2006) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Ofertantul pierde garantia de participare daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, inainte de primirea comunicarii prevazute la art.206 din OUG 34/2006.-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiIn situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare. Suma ce se va retine in baza art.278 din OUG34/2006 este egala cu 4229.668 lei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractuluiprin retineri succesive din sumele datortate din facturile partiale cu obligatia contractantului de a deschide la trezorerieun cont disponibil distinct la dispozitia autorirtatii contractanteconf. Prevederilor art.90 din HG 925/2006. IMM-urile vor beneficia de reducerea prevazuta de art. 16 alin. 2 din L.346/2004. Garantia de participare se poate constitui prin ordin de plata confirmat de banca , in contul autoritatii contractantedeschis la Trezoreria Baia Mare, si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, ,aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIn conformitate cu prevederile art .180 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a exclule din procedura ofertantului care se afla in oricare din situatiile mai sus mentionate.Se va completa FORMULARUL 1Cerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, ,aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIn conformitate cu prevederile art .181 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta are obligatia/dreptul de a exclule din procedura ofertantului care se afla in oricare din situatiile mai sus mentionate.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun oferta-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depune ofertaSe va completa FORMULARUL 2Cerinta nr 3Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare cu oferta independentaSe va completa FORMULARUL 3Cerinta nr 4Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, , aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie , ruda sau afin pana la gradul al 4 ?lea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art 69 lit.a) cu persoane ce detin functii de conducere, cu persoanelece detin functrii de decizie in cadrul autoritatii contractante cele nominalizate in formularul 4 respectiv : Nicolae Boitor, Maria Griguta, Marius Valean, Coman Maria este exclus din procedura de atribuire.Se solicita FORMULAR 4Nota: Ofertantul clasat pe primul loc va fi obligatsa prezinte in original/copie legalizata certificat constatator de la orc inainte de transmiterea comunicarii procedurii.Cerinta nr 5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe solicita FORMULAR 5 Cerinta nr 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantuluiModalitatea de indeplinire si aplicare in cadrul proceduriiObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ORC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr 1Fisa de Informatii Generaledin care sa rezulte cifra de afaceriglobale pe ultimii 3 ani incheiati 2010.2011.2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Utilaje: se solicita lista utilajelor necesare indeplinirii contractului.Se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca dispune( in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) decel putin doua mijloace de transport specializate, insotite de autorizatie SanitarVeterinare pentru transportul produselor de origine animala, copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termen de valabilitatela data limita de depunere a ofertelor, Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3ani i, Ofertantulva depunemostre pentru toate produsele. Aceste mostre vor fi depusela sediul autoritatii contractante insotite de un tabel cu denumirea produselor. Acestea voraveaspecificatiile tehnice solicitate in caietul de sarcini. Cerinta nr 1Se solicita prezentarea de certificate sau documente emise de organisme acreditate in conformitate cu standardele europene sau nationale care atesta respectarea de catre ofertanti a standardelor de asigurare a calitatii conform HACCP/ISO 22000 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2013 15:29