Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE LAPTOP-uri


Detaliu pentru invitatia numarul 324030
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CURTEA DE CONTURI A ROMANIEI
Numar invitatie: 324030/12.04.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE LAPTOP-uri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCURTEA DE CONTURI A ROMANIEICod fiscal: 4265922, Adresa: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 0213078874, Fax: 0213078880
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 011948, telefon: +40 213078874, fax: +40 213078880, persoana de contact: DIRECTIA INVESTITII ACHIZITII PUBLICE SI PATRIMONIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE LAPTOP-uri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie laptop-uri , conform specificatiilor din Caietul de sarcini .
II.1.6) CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 525, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP ? 10.500 lei.Perioada de valabilitate trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la data limita pentru depunerea ofertei.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabiliotate a GP va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. GP se constituie prin depunere la casierie, virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/deasigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pentru GP prin virament bancar, RO92TREZ7005005XXX000157. Pentru scrisoare de garantie se va utiliza modelul din formularul 1. Dovada constituirii GP se va prezenta in limba romana. Neconstituirea GP pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertelor.Restituirea GP se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic. Este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania. Pentru IMM, GP va fi admisa la 50 % din nivelul minim impus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-completare FORMULAR 2Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea candidatului /ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 al OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completareFORMULAR 3Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c)si d) din OUG nr. 34/2006, vor fi depuse si de catre tertul sustinator, daca este cazul.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului3.CERTIFICATde participare la licitatie cu oferta independenta - FORMULAR 4Nota: documentele solicitate pentru situatia personala trebuie prezentate de ofertant si de fiecare membru al asocierii.Nu se solicita prezentarea acestor documente de catre subcontractanti.4. DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare - FORMULAR 5?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: George Pufan ? Secretar GeneralMonica Mitroi ? Director EconomicComisia de evaluare : Aurelia Pascaru ? PresedinteLaura Oprea- MembruGabriel Risciuc-MembruFlorentina Marza- MembruMihaela Simion-MembruMembriide rezerva : -Atila Deme?Marinescu Cristian5.Certificat de atestare fiscala emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente fata de bugetul de stat(sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul.6.Certificat fiscal emis de structura deimpozite si taxe locale, din care sa rezulte plata obliga?iilor scadente fa?a de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul din tara de rezidenta fiscala a ofertantului. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Traducerea va fi prezentata in original sau copie legalizata. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Pentru persoane juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate si in traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri pentru 3 ani se completeaza conform Formularului 6si se va depune in original.Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2008, 2009 si 2010, astfel: Curs RON/euro2008 3, 68272009 4, 23732010 4, 2099B.Valoarea medie globala a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati trebuie sa fie cel putin egala cu 700.000 lei.Determinarea valoariimedii globale a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati, se va calcula in functie de data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.NotaCifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa., Cerinta nr. 2Bilantul contabil la data de 31.12.2010 vizat si inregistrat la organele competente , copie cu semnatura si stampila pentru conformitate cu originalul.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani .Declaratie privind lista cuprincipalele furnizari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala- Formularul 7.Lista trebuie insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante livrari de produse similare. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul de livrare si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost ?duse la bun sfarsit?.Se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: sintagma ?duse la bun sfarsit? se intelege: furnizari receptionate integral ., Cerinta nr. 2Experienta similara ? ofertantul va prezenta 1/mai multe contracte, avand ca obiect produse similare , in valoare totala minima de 500.000 lei fara TVA, insotite de recomandari (nu vor fi emise special pentru Curtea de Conturi a Romaniei) din partea beneficiarilor, semnate si stampilate, fara obiectiuni sau informatii privind neindeplinirea obligatiilor contractuale, toate contractele se vor prezentain copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr. 1Se vor prezenta documente emise de catre organisme na?ionale sau interna?ionale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertan?i, respectiv SR EN ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legisla?ia ?arii de origine a ofertantului), in termen de valabilitate, copie certificata ?conform cu originalul?, stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP - Sectiunea Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 16:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer