Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE LEGUME SI FRUCTE


Detaliu pentru invitatia numarul 339314
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC ASISTENTA SOCIALA
Numar invitatie: 339314/13.11.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE LEGUME SI FRUCTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC ASISTENTA SOCIALACod fiscal: 14728757, Adresa: STR. DACIA, NR. 1, Baia Mare, Telefon: 0262/211949, Fax: 0262/211959
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. DACIA, NR. 1, Baia Mare, Romania, cod postal: 430406, telefon: +40 262/211949, fax: +40 262/211959, persoana de contact: GAVRA BOGDANEL VIOREL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul administrativ al SPAS Baia Mare str. Dacia nr. 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE LEGUME SI FRUCTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica de legume si fructe pentru Cantinele de ajutor social, cresele si Azilul de Noapte din structura SPAS Baia Mare.DENUMIRE PRODUS LOTURI VALOARE ESTIMATA/LOTLEGUME SI FRUCTE LOT 1 134.952CARTOFICEAPA USCATACEAPA VERDEMORCOVIPATRUNJEL RADACINAPATRUNJEL VERDETELINA RADACINAMARAR VERDEARDEI GRASDOVLECELFASOLE USCATAFASOLE VERDEROSIIUSTUROIVARZA ALBACONOPIDAGULIIGOGOSARIVINETECASTRAVETISALATA VERDEPASTARNACCIUPERCI PROASPETEMAZARE BOABE CONGELATEAMESTEC MEXICAN CONGELATFASOLE VERDE CONGELATASPANAC CONGELATMEREPIERSICILAMAIBANANEPORTOCALESTRUGURIMANDARINECIRESECAPSUNICAISESTAFIDESFECLA ROSIEDENUMIRE PRODUS LOTURI VALOARE ESTIMATA/LOTOUA LOT 2 7479
II.1.6) CPV: 03220000-9 - Legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 142, 431 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata pe fiecare lot in parte. Pentru lot nr. 1, garantia este de 1%, reprezentand 1349, 52lei, iar pentru lot nr. 2, garantia este de 1%, reprezentand 74, 79 lei.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: ?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei? - Modalitatea de constituire: conform art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006 sau depunere numerar la casieria autoritatii contractante CONTUL BANCAR : RO25 TREZ 4365 006X XX00 0124 CIF AUTORITATE CONTRACTANTA: 14728757 Acest instrument de garantare va contine in mod obligatoriu toate prevederile articolului 87 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art. 2781 alin. (1) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta va fi respinsa de catre C.N.S.C. Garantia de participare este irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 obligatorie - Se solicita declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu formularul ?1A? din sectiunea ?Formulare si Modele?.Cerinta nr. 2 obligatorie ? Se solicita declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 in mod obligatoriu pentru ofertant si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. Se va completa formularul 2A din sectiunea ?Formulare si Modele?Cerinta nr. 3 obligatorie ? Se solicita prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta. Se va completa Formularul 4A din sectiunea ?Formulare si Modele?.Cerinta nr. 4 obligatorie - Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? Formular 3A. Actul se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele care ar putea determina situatii de conflict de interese, sunt urmatoarele: Primar al Mun Baia Mare - Chereches CatalinViceprimar Mun Baia Mare - Dumitru MateiDirectorul economic primaria Baia Mare - Pop CarmenConsilierii locali ai Mun Baia MareArdelean TeodorBondici Serban MariusBoros RodicaBota Calin IoanCozoplean CiprianMariusCampan MihaelaGhinea Laura TeodoraGrumaz Dan AndreiHofer GabrielaIlie Tudorel DanutLudescher Istvan JozsefLupsa StefanMandra IoanMicle Ioan RaduMoga Liliana ReghinaMoroz MihaiMuresan Dorel GrigorePopa Adrian VasilePop StefanParvu Ionut RaresRob MarinelVida Noemi ErikaBogdanel Viorel Gavra ? director general al SPAS Baia MareLucia Stoica ? sef serviciu financiar contabilitateMariana Godja ? sef serviciu asistenta speciala ? presedintele comisiei de evaluare a ofertelorDiana Nilca ? consilier ? membru comisie de evaluare a ofertelorLia Gherman ? sef serviciu JRU - membru comisie de evaluare a ofertelorAncuta Anania ? inspector de specialitate ? membru supleant comisie de evaluare a ofertelorMonica Oprisan ? consilier juridic ? membru supleant comisie de evaluare a ofertelorCerinta nr. 5 obligatorieCertificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat eliberat de ANAF ? Directia Generala a Finantelor Publice - original /copie legalizata / copie certificata cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent eliberat de administratia locala, pentrutoate punctele de lucru, sediile principale si secundare implicatein derularea contractului de furnizare - original / copie legalizata /copie certificata cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata..Certificatele mentionate mai sus trebuie sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Actele se vor prezenta in original / copie certificata cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata. Cerinta 1Certificat emis de Oficiul Registrului ComertuluiOfertantii vor prezenta Certificatul Constatator (certificate) emis(e) de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie conforma cu originalul) din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate furnizarea produselor alimentare din lotul pentru care se depune oferta. In cazul unei asocieri, cerinta de mai sus se considera indeplinita cumulativ.Autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta 2Autorizatie sanitar veterinaraAutorizatie sanitar-veterinara: Se va prezenta Autorizatia sanitar-veterinara de functionare, eliberata de institutiile abilitate ? copie legalizata, sau copie xerox certificata ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in doemniul de activitate aferent obiectului contractului.Se va completa formularul 2B - Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mijloace de transport valabil pentru toate loturile, daca este cazul) Mijloace de transport: Operatorul economic va face dovada ca dispune (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a autovehicule speciale, autorizate sanitar si sanitar-veterinar, care sa asigure o distributie zilnica, in conformitate cu Comenzile scrise/telefonice ale cantinelor sociale, creselor sau Azilului de Noapte.Se vor prezenta, in copie, urmatoarele: ? dovada ca sunt inregistrate sanitar si pentru siguranta alimentelor si ca indeplinesc conditiile impuse de legislatia europeana in vigoare privind transportul acestora, pentru fiecare mijloc de transport in parte, de capacitate corespunzatoare, cu viza pentru anulin curs.? documente din care sa rezulte identificarea acestora (carti de identitate);Mijloace de transport: Operatorul economic va face dovada ca dispune (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a autovehicule speciale, autorizate sanitar si sanita, Prezentarea de mostreOperatorul economic trebuie sa prezinte 5 mostre pentru lotul nr. 1( cartofi, morcovi, rosii, mere, portocale), iar pentru lotul nr. 2 ? 1 produs (1 ou), in vederea demonstrarii calitatii produselor ofertate si conformitatii acestora cu cerintele din caietul de sarcini. Neprezentarea de mostre duce la excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer