Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare LEUPRORELINUM destinat tratamentului in ambulatoriu al pacientilor inclusi in P.N. ONCOLOGIE


Detaliu pentru invitatia numarul 329244
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL CARACAL
Numar invitatie: 329244/12.06.2012
Denumire contract: Contract de furnizare LEUPRORELINUM destinat tratamentului in ambulatoriu al pacientilor inclusi in P.N. ONCOLOGIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL CARACALCod fiscal: 4395086, Adresa: str.plevnei nr.36, Caracal, Telefon: 0249512884, Fax: 0249512373
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: on line pe SEAP la www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare LEUPRORELINUM destinat tratamentului in ambulatoriu al pacientilor inclusi in P.N. ONCOLOGIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie LEUPRORELINUM destinat tratamentului in ambulatoriu al pacientilor inclusi in P.N. ONCOLOGIE
II.1.6) CPV: 33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 436.92 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este 1% din valoarea fara TVA estimata de catre autoritatea contractanta. Cuantumul garantiei de participare este de 14, 37 lei. Trebuie sa fie valabila cel putin pe toata perioada de valabilitate a ofertei. Trebuie sa fie irevocabila. Mod de constituire : -1) prin virament bancar ( inclusiv ordin de plata) in contul Spitalului Municipal Caracal, cod fiscal 4395086, cod IBAN nr. RO04TREZ5075006XXX003763 deschis la Trezoreria Caracal., -2) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat , respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. -3) Se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante asumei in numerar.In orice situatie, Garantia de participare, obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) cu documentele de calificare pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertelor on line in SEAP , ora stabilita de sistemul electronic si va fi prezentata la sediul autoritatii de catre toti operatorii economici. In situatia in care dovada constituirii garantiei de participare nu a fost incarcata in SEAP pana la data limita de depunere on line a ofertelor , oferta va fi respinsa in temeiul art. 33 alin 3 litera b) coroborat cu art 36 alin 1 litera a) din HG nr. 925/ 2006. Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in cazurile si in conditiile prevazute de lege. IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei pentru participare .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea indispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si depune FORMULARUL NR. 4 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILTATEA . Va fi prezentata in original.Cerinta nr. 2Operatorul economic ofertant trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si depune FORMULARUL NR. 5 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 DIN OUG. NR. 34/2006 , CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE. Va fi prezentata in original.Se vor depune : -certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general ) .Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Va fi prezentat in original , copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetul local). Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Va fi prezentat in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In situatia in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente (certificat de atestare fiscala si certificat de taxe si impozite locale) sau acestea nu vizeaza toate situatiile , atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele catre autoritatile locale , eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident. Documentul va fi prezentat in traducere autorizata.Cerinta nr. 3Ofertantii au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie publica in concordanta cu regulile de concurenta prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere . Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa si depune FORMULARUL NR. 3 din Sectiunea FORMULARE , CERTIFICAT DE PARTICIPARE CU OFERTA INDEPENDENTA. Va fi prezentat in original.Cerinta nr. 4Ofertantii vor completa o Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Se va completa si depune FORMULARUL NR. 6 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69¹ DIN OUG. NR. 34/2006 , CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE. Va fi prezentata in original.Referitor la declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006, precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante ? in sensul articolului mentionat ? sunt: Manager Ec. Popescu Octavian, Director Medical ? Dr. Popescu Dan Silviu si Director Financiar-contabil Ec. Banciu Constanta, Medic coordonator PN Oncologie ? Dr. Manoiu Vasile, farmacist sef- farm. Turbatu Irina Elena, ; sef Birou Achizitii -cons.jur. Firanescu Nicoleta, sef Serviciu Aprovizionare - ec. Sulger Dumitru; cons. jur. Patru Monica.Cerinta nr.5DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA PROFESIONALA - conform FORMULARULUI NR. 8 din Sectiunea FORMULARE.Cerinta 6Se va completa si depune FORMULARUL NR. 7 din Sectiunea FORMULARE , FISA DE INFORMATII GENERALE. Se va depune in original, semnat si stampilat. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului .Se va depune CERTIFICATUL CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Va fi prezentat in original , in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru conformitate, operatorul economic clasat pe locul I il va depune la cererea autoritatii contractante in original sau copie legalizata .Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate productia, distributia sau comercializarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie.Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.Cerinta nr. 2Documente edificatoare considerate necesare pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului . Se va depune : -AUTORIZATIA DE DISTRIBUTIE ANGRO , eliberata in temeiul Legii nr. 95/ 2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlul XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii publice nr. 1964/ 2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea , organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.Se poate depune echivalent al acestui document . Documentul prezentat va fi in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de operatorul economic ofertant.-Declaratia ofertantului pe propria raspundere ca detine Autorizatia de punere pe piata pentru produsul ofertat, in termen de valabilitate, prin care se autorizeaza medicamentul. ? in conformitate cuart. 4 , lit. b) din Ordonanta Guvernului nr. 125/ 1998 privind infiintarea , organizarea si functionarea Agentiei Nationale a Medicamentului, modificata si completata , cu art. 700 , alin.1, art. 730 alin. 5 din Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii , Titlul XVII Medicamentul si cu prev.Ordinului ministrului sanatatii publice nr. 895/ 2006 pentru aprobarea Reglementarilor privind autoriarea de punere pe piata si supravegherea medicamentelor de uz uman . Se va depune in original, semnat si stampilat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: depe SEAP la www.e-licitatie .ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer