Achizitie publica - Contract de furnizare ?LICENTE SOFTWARE? in cadrul proiectului ?Programe de sprijin organizational si formare profesionala pentru personalul angajat din sectorul de celuloza, hartie si carton in vederea adaptarii la dinamica pietei interne si internationa
Detaliu pentru invitatia numarul 324086
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324086/13.04.2012
Denumire contract: Contract de furnizare ?LICENTE SOFTWARE? in cadrul proiectului ?Programe de sprijin organizational si formare profesionala pentru personalul angajat din sectorul de celuloza, hartie si carton in vederea adaptarii la dinamica pietei interne si internationale? POSDRU/81/3.2/S/53449
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCEPROHART SA BRAILACod fiscal: R 2269251, Adresa: BD. AL. I. CUZA NR. 3, Braila, Telefon: 0239/619733, Fax: 0239/680280
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. AL. I. CUZA NR. 3, Braila, Romania, cod postal: 810019, telefon: +40 239619713, fax: +40 239680280, persoana de contact: PAUL BOTEZ, FLORIN SCARLET
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BD. AL. I. CUZA NR. 3, Braila, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare Dezvoltare Consultanta - CAEN 7219)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare ?LICENTE SOFTWARE? in cadrul proiectului ?Programe de sprijin organizational si formare profesionala pentru personalul angajat din sectorul de celuloza, hartie si carton in vederea adaptarii la dinamica pietei interne si internationale? POSDRU/81/3.2/S/53449
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Licente software?
II.1.6) CPV: 48760000-3 - Pachete software de protectie antivirus (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 59, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare in suma fixa, va fi de 1.180 lei (2% din valoarea estimata a contractului), iar perioada de valabilitate a acesteia va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, fara TVA (garantia de buna executie va fi constituita in lei, prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Informatii privind calitatea de participant la procedura de ofertare - se depune completat si semnat formularul 1-Declaratie privind eligibilitatea ? se depune completat si semnat formularul 4;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta ? se depune completat si semnat formularul 5;
-Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice;
-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile;
-Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? cf.Ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2010 ? Formular 13;
-Declaratie privind neincadrarea in prev.art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 - Formular 14. Autoritatea contractanta pune la dispozitie decizia de numire a comisiei de analiza a ofertelor, unde sunt inscrise persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire (formular DECIZIE COMISIE 53449.pdf). A.Persoane juridice/fizice romane: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie). Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.B.Persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte in ultimii 3 ani, Declaratie privind lista principalelor contracte similare in ultimii 3 ani, Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2012 11:32