Achizitie publica - Contract de furnizare lubrifianti
Detaliu pentru invitatia numarul 340820
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340820/11.12.2012
Denumire contract: Contract de furnizare lubrifianti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Veteran Turcanu, nr. 61, Vaslui, Romania, cod postal: 730036, telefon: +40 235361437, fax: +40 235361437, persoana de contact: Directia silvica Vaslui
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Veteran Turcanu, nr. 61, Vaslui, Romania, cod postal: 730036, telefon: +40 235361437, fax: +40 235361437, persoana de contact: Directia silvica Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si activitati conexe acesteia)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare lubrifianti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de uleiuri si lubrifianti pentru functionare parc auto
II.1.6) CPV: 09211400-5 - Uleiuri pentru angrenaje (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 122, 550 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 2451 lei. Perioada de valabilitate 60de zile de la data limita stabilita de depunere a ofertelor.Ofertantii din categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere 50% din valoarea garantiei.Se poate constitui prin una din modalitatile: -virament bancar sau instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se depune la sediul autoritatii contractante la data limita stabilita de depunere a ofertelor ;
-depunere numerar la casieria autoritatii contractante ;
-ordin de plata, cu conditia confirmarii valabilitatii acestuia la data limita stabilita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
In cuantum de 5 % din valoarea contractului atribuit, fara TVA.Ofertantii din categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere 50% din valoarea garantiei. Se constituie in conditiile respectarii prevederilor HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil depus -Informatii privind cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie de cel putin 245100 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara.Formular"Lista principalelor livrari de produse similare realizate in ultimii 3 ani".Ofertantul trebuie sa faca dovadaca a furnizat in ultimii 3 ani produse ce fac obiectul prezentei proceduri in valoare de minim 122550 lei.Completare formular"Experienta similara"Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente(procese-verbale de receptie ? etc.) emise sau contrasemnate de beneficiari. Prezentare de mostre ale produselor corespunzatoare la sediul autoritatii contractante. Mostrele din fiecare produs vor fi etichetate corespunzator .-Informatii privind personalul tehnic de specialitate -Informatii privind subcontractantii - Completare si prezentare formular ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? ? solicitat numai in cazul subcontractarii -Completare si prezentare formular ?Acord de asociere? ? solicitat numai in cazul asocierii prezentare certificat ISO 9001 sau echivalente valabil la data limita stabilita de depunere a ofertelor -prezentare certificat ISO 14001 sau echivalente valabil la data limita stabilita de depunere a ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2012 14:38