Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare "manta cadre barbati, studenti si elevi" si "manta cadre femei, studente si eleve"


Detaliu pentru invitatia numarul 332648
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02296 BUCURESTI
Numar invitatie: 332648/27.07.2012
Denumire contract: Contract de furnizare "manta cadre barbati, studenti si elevi" si "manta cadre femei, studente si eleve"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02296 BUCURESTICod fiscal: 4221101, Adresa: B-DUL IULIU MANIU, NR. 7-9, SECTOR 6, Bucuresti, Telefon: 0214107880, int. 113, Fax: 0214107855
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL IULIU MANIU, NR. 7-9, SECTOR 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061102, telefon: +40 214107880, fax: +40 214107830, persoana de contact: VILCEANU ION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL IULIU MANIU, NR. 7-9, SECTOR 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061102.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare "manta cadre barbati, studenti si elevi" si "manta cadre femei, studente si eleve"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea produselor "manta cadre barbati, studenti si elevi" si "manta cadre femei, studente si eleve"
II.1.6) CPV: 18221000-4 - Imbracaminte impermeabila (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 37, 485 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de part pentru toate loturile este de 745, 95 lei.Cuantumul gar de part pt fiecare lot este precizat in Anexa B?loturi.Per de valabilitate a gar pt part: va fi cel putin egala cu per minima de valab a ofertei(90 zile), cu posibilit prelungirii acesteia la cererea AC.Mod de constituire: gar part se vor constitui prin virament bancar sau printr-un instrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig, in original, in cuantumul mentionat in Anexa B?loturi. In sit in care op ec constituie gar sub forma de scrisoare de garantie bancara, in original, emisa in favoarea AC, exprimata in lei, eliberata de o banca din Romania sau dupa caz, de o banca din strainatate, aceasta va fi intocmita conf modelului ?scrisoarea de garantie bancara pentru participare? (Formularul F.7). Gar pt part se poate constitui si prin depunerea la casieria AC: a unui OP sau fila cec, cu cond confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;a unei sume in numerar la casieria unitatii.In cazul constituirii gar part prin virament bancar, suma aferenta se va vira in contul RO05TREZ7065005XXX000090 deschis la Trez s6 Bucuresti. In cazul in care plata se efectueaza cu OP prin Trez, este necesara confirmarea in extrasul de cont al AC la data deschiderii ofertelor, a existentei fondurilor virate. AC ridica extrasul de cont in ziua lucratoare care preceda sedinta de deschidere.Instrum de gar bancara de part la procedura de achizitie vor fi emise in favoarea AC si va fi prezentata obligatoriu in original, intr-un plic separat, cel mai tarziu la sedinta de deschidere a ofertei.AC aplica prevederile legii 346/2004.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 6 % din pretul contractului de furnizare, fara T.V.A.Ofertantul castigator, care conform cerintelor punctului III.1.1.a)a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 3 % din pretul contractului de furnizare, fara T.V.A.Se va constitui prinorice instrument de garantare, care se va prezenta autoritatii contractante, in original, inainte de semnarea contractului. Modelul formularului este cel prezentat in sectiunea ?Formulare si modele? din cadrul documentatiei de atribuire (Formularul F 10). Scrisoarea de garantie bancara de buna executie va fi valabila 30 de zile peste data valabilitatii contractului.Autoritatea contractanta aplica prevederile Legii 346/14.07.2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Certificat de participare la cerere de oferta cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP. Prezentarea Formularului F 0c din sectiunea ?Formulare si modele?- Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte, in original, la vedere o declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate conform modelului prevazut in Legea 346/14.07.2004(anexele 1 si 2) , pentru asigurarea autoritatii contractante ca ofertantul se incadreaza in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale.NOTA: Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului.Documentele vor fi emise pentru fiecare operator economic, in parte, in cazul unei asocieri, daca este cazul.- Informatii privind asocierea. Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere ? Formularul F6 din cadrul sectiunii Formularesi modele din care va rezulta cel putin urmatoarele: faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului; nominalizarea liderului asociatiei; comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;platile se vor face catre liderul asociatiei; partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2.) si III.2.3.) din prezenta Fisa de date a achizitiei din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in Fisa de date a achizitiei.Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.In cazul asocierii toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria I.M.M. - uri pentru a beneficia de prevederile legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.- Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea. Prezentarea Formularului F.1. din sectiunea ?Formulare si modele?.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si 691. Prezentarea Formularului F.2. din sectiunea ?Formulare si modele? a prezentei documentatii de atribuireIncadrarea in situatiile prevazute la art. 181 si art. 691 din O.u.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Reprezentantul autoritatii contractante este domnul Nedelcu Alexandru. Persoane implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Andrei Gabriel, Moldovanu Cristina, Vilceanu Ion, Dragan Nicolae, Balea Mariana, Hristea Lenuta.ATENTIE: - daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractantaa fot pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii ce catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.- Certificate constatatoare. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, astfel: a) pentru candidatii din tara: certificat/certificate de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor pentru asigurarile sociale) pentru persoane juridice, eliberate de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate care au calitatea de creditor bugetar; certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de primarie (Consiliul Local).b) pentru candidatii din alta tara: - formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nuse emit documente de natura celor prevazute la lit. a), autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritatiadministrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionalecare are competenta in acest sens.Documentele, mai sus mentionate, vor fi prezentate in original sau in copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa fie valabile la data sedintei de deschidere a ofertelor si sa evidentieze situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Neindeplinirea cerintei atrage excluderea ofertantilor din procedura cu exceptia situatiei in care operatorii economici prezinta esalonari la plata impozitelor.- Fisa de informatii generale. Prezentarea Formularului F.3. din sectiunea ?Formulare si modele?Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181, ofertantii care inregistreaza datorii privind plata impozitelor si a taxelor locale sau la bugetul de stat, precum si ofertantii care nu respecta prevederile art. 46 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta. Pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine / Oficiul National al Registrului Comertuluicu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, prezentat in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca: obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul cererii de oferte; nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privindprocedura insolventei; asociatii societatii.Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice romane: Autorizatie de functionare.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au obiectul de activitate producerea, respectiv comercializarea produselor care fac obiectul cererii de oferte in functie de calitatea in care acestia participa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea Formularului F.4. - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, Prezentarea Formularului F.5. - Acord de subcontractare, Ofertantul va depune pentru analiza, pana la data de depunere a ofertelor la U.M. 02296 Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu nr. 7-9, modele de produs, astfel: Pt. lot nr. 1.Manta ploaie cadre barbati, studenti si elevi se vor prezenta 2 bucati de Manta ploaie cadre barbati, studenti si elevi. Pt. lot nr. 2. Manta ploaie cadre femei, studente si eleve se vor prezenta 2 bucati Manta ploaie cadre femei, studente si eleve, Ofertantii vor prezenta, pana la data si ora depunerii ofertelor, Rapoarte de incercare/buletine de analiza pentru fiecare lot, emis cu cel mult 45 de zile inainte de termenul de depunere a ofertelor. Rapoartele de incercare /buletine de analiza vor fi emise de U.M. 02411 Bucuresti ? Laboratorul Centrului de testare, analiza si receptie sau de alte laboratoare certificate/acreditate in sistem RENAR/echivalent si vor atesta ca produsul ofertat indeplineste cerintele minime de calitate impuse de caietul de sarcini.Prezentarea unor rapoarte de incercare din care nu rezulta ca produsele indeplinesc cerintele minime dinspecificatiile tehnice atrage descalificarea ofertantilor. Certificate ISO 9001:2001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 11:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer