Achizitie publica - Contract de furnizare materiale consumabile de resortul biroului comunicatii si informatica
Detaliu pentru invitatia numarul 340808
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340808/10.12.2012
Denumire contract: Contract de furnizare materiale consumabile de resortul biroului comunicatii si informatica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAcademia de Politie Alexandru Ioan Cuza BucurestiCod fiscal: 4266472, Adresa: Aleea Privighetorilor nr. 1A, sector 1, Bucuresti, Telefon: 0213175523, Fax: 0213114814
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare materiale consumabile de resortul biroului comunicatii si informatica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare materiale consumabile de resortul biroului comunicatii si informatica30192113-6 Cartuse de cerneala (Rev.2)30192112-9 Cerneala pentru imprimante (Rev.2)30125100-2 Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.6) CPV: 30192113-6 - Cartuse de cerneala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 63, 316.13 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constitue garantia de participare pentru contractul de achizitie in cuantum de 1266 lei, perioada de valabilitate fiind cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia va fi constituita conform art. 86 din HG 925/2006.Data la care se va efectua echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta este cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care un operator economic depune o contestatie si este respinsa de CNCS ca nefondata, autoritate contractanta va retine contestatorului o suma conf. prev. art. 278^1, din OUG nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul 1din Sectiunea Formulare. (format pdf)Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea Formulare. (format pdf)Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat conform Formularului 3 din Sectiunea Formulare. (format pdf)Cerinta nr. 4Prezentare certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat (format pdf)Nota : Certificatul trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 5Prezentare certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale (format pdf)Nota : Certificatul trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 6Declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul 10 din Sectiunea Formulare. (format pdf)Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie sunt: Rectorul Academiei : chestor prof.univ.dr.Popa Gheorghe, director gen.adm. cms.sef dr.CONSTANTIN ROTARU, contabil sef: cms. sef Dobrica Sanda, sef birou comunicatii si informatica, insp.DOROS CATALIN, sef birou achizitii cms.sef dr.MARCEL BOCSA IONEL , ofiter specialist achizitii, cms.sef ALDEA SERGIU, specialist achizitii insp. pr. Ionita Viorel, specialist achizitii insp. Ionascu Petreofiter specialist comunicatii, insp.pr. TATARU BOGDAN, consilier juridic: insp. BANCILA ADRIAN. Cerinta nr. 1Prezentare - certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, care va contine informatii valabile ladata limita de depunere a ofertelor , din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. (format pdf).Pentru persoane/juridice straine: Prezentare - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (format pdf).;Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre Se vor prezenta in mod obligatoriu mostre de produs . Prezentare certificat ISO 9001 sau echivalent pentru operator referitoare lacerintele de calificare privind capacitatea tehnica sau profesionala precum si a modalitatilor de indeplinire a acestora.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2012 13:22