Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de furnizare materiale consumabile diverse pentru birou


Detaliu pentru invitatia numarul 320226
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BIHOR
Numar invitatie: 320226/15.02.2012
Denumire contract: contract de furnizare materiale consumabile diverse pentru birou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BIHORCod fiscal: 6961289, Adresa: Str.Transilvaniei nr.2, Oradea, Telefon: 0259436821, Fax: 0259435802
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Transilvaniei nr.2, Oradea, Romania, cod postal: 410354, telefon: +40 259436821, fax: +40 259435802, persoana de contact: Luminita Heredea, e-mail [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul AJOFM Bihor, Str.Transilvaniei nr.2, Oradea, cam 18
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de furnizare materiale consumabile diverse pentru birou
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contractul de furnizare materiale consumabile diverse pentru birou are ca obiect achizitionarea de accesorii de birou, articole marunte de birou, articole de papetarie si alte articole din hartie, organizatoare si accesorii, papetarie diverse, in cadrul proiectului ALTER TOUR
II.1.6) CPV: 30197000-6 - Articole marunte de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
65 lei reprezentand 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA. Perioada de valabilitate este 90 de zile de la data limita stabilita in invitatia de participare. Garantia de participare se poate constitui astfel : scrisoare de garantie bancara , in numerar prin depunere la casieria AJOFM Bihor sau prin ordin de plata in cont RO59TREZ0765005XXX154 deschis la Trezoreria Oradea.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si in termenul de valabilitate mentionat anterior, va fi respinsa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in preved.art 180 din OUG nr.34/2006, modif. si complet.Se va completa formularul 1-declaratie privind neincadrarea in preved. art. 181 din OUG nr. 34/2006, modif si completatata. Se va completa formularul 2-certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, in original sau in copie certificata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii scadente in luna precedenta depunerii ofertei.-certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale al unitatii administrativ teritoriale la care este arondat, in original sau in copie certificata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii scadente in luna precedenta depunerii ofertei.-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, modif. si completata. Se va completa formularul 3. Mentionam faptul ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante AJOFM BIHOR sunt : director executiv Draghici Dorel, director executiv adjunct Nica Daciana, sef serviciu buget Heredea Luminita-fisa de informatii generale. Se va completa formularul 4-declaratie privind calitatea de participant la procedura .Se va completa formularul 5-certfificat de participare la licitatie cu oferta independenta . Se va completa formularul 9 - certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (valabil numai pentru societatile comerciale) cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul supus ofertarii, in original sau in copie certificata pentru conformitate cu originalul-dovada din care sa rezulte o forma de inregistrare ca persoana juridica emisa de catre Oficiul Registrului Comertuluisau alte institutii ( dupa caz), in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.-pt persoane juridice/fizice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori aparteneta din punct de vedere profesional. Documentele prezentate vor fi insotite de traduceri autorizate si legalizate.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a documentelor mai sus enumerate permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP si de pe site-ul www.bihor.anofm.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2012 09:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer