Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare materiale de curatenie


Detaliu pentru invitatia numarul 281319
Autoritate contractanta
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Cod de identificare fiscala: 4701312
Adresa: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Iasi
Telefon: 0232267706
Fax: 0232267706
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Contract de furnizare materiale de curatenie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 33763000-6 - Servete din hartie pentru maini (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Contract de furnizare materiale de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 02.03.2011 15:24
Data limita de depunere a ofertelor: 09.03.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sf. Spiridon Iasi, Bdul Independentei, nr. 1
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.03.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sf. Spiridon Iasi, Bdul Independentei, nr. 1
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 126, 720 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatiaeconomico-financiaraa) bilantul contabil - Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 30.06.2010b) declaratie privind cifra medie de afaceriCapacitatea tehnica si sau profesionalalista a principalelor livrari de produse similare efectuate în ultimii 3 ani, Se voranexa un numar de cel mult 3 recomandari emise de beneficiari la care se face referire în Formularul C1, în copie.a) mostra-pentru produsul cartofib) autorizatie de livrare, în copie(numai pentru comercianti)
accesul este gratuit fiind publicat in SEAP anexat la invitatia de participare
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer