Achizitie publica - Contract de furnizare materiale de curatenie
Detaliu pentru invitatia numarul 348231
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348231/10.06.2013
Denumire contract: Contract de furnizare materiale de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MARAMURESCod fiscal: 15331312, Adresa: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Baia Mare, Telefon: 0262-278975, Fax: 0262-228322
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Baia Mare, Romania, cod postal: 430353, telefon: +40 262278975, fax: +40 262228322, persoana de contact: MARIUS DAN VALEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Banatului nr. 1, loc. Baia Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare materiale de curatenie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru pe o perioada de 12 luni, in urma aplicarii procedurii cerere de oferta, cuun singuroperator economic .Al doilea contract subsecventva fi incheiat in urna consultarii in scris cu operatorul economic, solicitandu-i acestuia, in functie de necesitati, completarea ofertei.2. Caracteristicile tehnice raman nemodificate pe toata durata acordului cadru.3 .Ofertantii vor depune oferta pentru toate produsele din caietul de sarcini.4. Cantitatile minime si maxime care ar putea fi achizitionate pe durata acordului cadru sant prevazute in anexa 1 a caietului de sarcini5.Cantitatile de produse care vor fi achizitionate in cadrul primului contract subsecvent sant prevazute in anexa 1 (cantitate minima) a caietului de sarcini.6.Calendarul estimativ al incheierii contractelor subsecvente: iulie 2013-iulie 2014 cu urmatoarele precizari : primul contract subescvent va fi incheiat in teremen de maxim 5 zile de la semnarea acordului cadru pe o perioada de 6 luni.Urmatorul contract subsecvent se va incheia dupa criteriul pretul cel mai scazut solicitand in scris operatorului completarea ofertei in functie de necesitati.Cantitatile de produse care vor fi achizitionate in cadrul primului contract subsecvent sunt cantitati minime la caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 39831200-8 - Detergenti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 306, 270 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
VALOARE GARANTIE -6.125 LEIGarantia de participare este de 2% din valoarea estimata fara TVA sitrebuie sa fie valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertei in valoare in valoare de 6.125ronGarantia de participare se poate constitui prin ordin de plata confirmat de banca , in contul autoritatii contractante numarul RO95TREZ 4365006XXX000125 deschis la Trezoreria Baia Mare si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire conform formular 10. Pentru cazul in care garantia se constituie in alta moneda, data de echivalentaleu/alta moneda (curs BNR) din data de 13.05.2013In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2006) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Ofertantul pierde garantia de participare daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, inainte de primirea comunicarii prevazute la art.206 din OUG 34/2006.-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiIn situatia cand, Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de ofertant ca fiind nefondata, acesta pierde suma de3062.70-din garantia de participare.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului de achizitieCuantumul garantiei de buna executie :5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Operatorul economic are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractuluiinainte de semnarea acestuia prin scrisoare de garantie bancara .Garantia de buna executie se constituie pe toata perioada de valabilitate a contractului de furnizare si va fi prelungita, dupa caz, in situatia extinderii acestuia.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie in limita prejudiciului creat, daca operatorul economic nu-si indeplineste obligatiile asumate prin contractul de achizitie publica de furnizare Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru furnizorului, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate.Autoritatea contractanta va elibera garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie finala a produselor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, pe baza solicitarii scrise a furnizorului in conditiile prevazute la art. 90 aliniat 1 din HG 925/2006.Restituirea garantiei de buna executie se face in termen de 14 zile de la data intocmirii Procesului Verbal de Receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Pentru cazul in care garantia se constituie in alta moneda, data de echivalentaleu/alta moneda (curs BNR) din data de 13.05.2013
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, ,aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr 3Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare cu oferta independentaCerinta nr 4Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, , aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie , ruda sau afin pana la gradul al 4 ?lea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art 69 lit.a) cu persoane ce detin functii de conducere, cu persoanelece detin functrii de decizie in cadrul autoritatii contractante cele nominalizate in formularul 4 respectiv : Nicolae Boitor, Maria Griguta, Marius Valean, Coman Maria, este exclus din procedura de atribuire.Cerinta nr 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr 1Fisa de Informatii Generaledin care sa rezulte cifra de afaceriglobale pe ultimii 3 ani incheiati respectiv 2010, 2011, 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantulva depunemostre pentru toate produsele .Aceste mostre vor aveacaracteristicilesolicitate in caietul de sarcini, se vor pastra ca etalon, iar cele prezentate de ofertantii necastigatorise vor restitui in termen de 5 zile de la incheierea contractului. Ofertantulcare nu va prezenta mostre , sau acestea nu vor corespunde cu cerinteleva fi descalificat de la procedura de atribuire.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2013 12:51