Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare materiale de igiena, curatenie si drepturi persoane private de libertate


Detaliu pentru invitatia numarul 352246
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL POARTA ALBA
Numar invitatie: 352246/08.08.2013
Denumire contract: Contract de furnizare materiale de igiena, curatenie si drepturi persoane private de libertate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL POARTA ALBACod fiscal: 4301251, Adresa: Str. Coloniilor, Poarta Alba, Telefon: +40 241853777, Fax: +40 241853524
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare materiale de igiena, curatenie si drepturi persoane private de libertate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 16
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de materiale de curatenie si drepturi persoane private de libertate prin incheierea de acord cadru cu un singur operator economic pentru fiecare lot in parte daca este cazul.
II.1.6) CPV: 39800000-0 - Produse de curatat si de lustruit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 276, 490 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Nr LOT Denumire lot Valoare garantie in lei1 Materiale decuratenie ?i intretinere corporala 1.0002 Materiale de spalat si curatenie 2.000Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;In cazul I.M.M.-urilor, garan?ia de participare, poate fi 50% din valoarea garantiei pentru fiecare lot, doar daca ofertan?ii aduc documente justificative prin care dovedesc ca societatea lor face parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii.-Forma de constituire a garantiei departicipare : GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA CONSTITUI CONFORM ART. 86 ALINEATUL(1) DIN HG 925/2006 ACTUALIZATA.Trezoreria Constanta RO 66 TREZ2315005XXX015056 CF: 4301251Garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.NOTA : documentul care reprezinta garantia de participare se va scana obligatoriu si se va atasa in sistemul electronic (SEAP)pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante, de catre toti operatorii economici pana la data si ora limita de depunere a ofertelor si nu inainte de deschiderea ofertelor.Garantia de participare se va retine in urmatoarele cazuri: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a oferteiRetinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice
Garantie de buna executie
- Cuantumul garantiei de buna executie: 5%din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent (2, 5% in cazul ofertantilor din categoria I.M.M.);
-modul de constituire a garantiei de buna executie: ORICE FORMA ALEASA DE FRUNIZOR CONFORM ARTICOLULUI 89, ALIN2 DIN HG 925/2006 MODIFICATA-se solicitanumai operatorului economic care va fi declarat castigator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: DINCA GELU DANUT? CIACHIR MARIUS -APOSTOL CRISTIAN? GURGU EMILIAN IONUT? DOMNISORU ELENA LILIANA? SIMION GALIA ? NICOLAE ADRIAN COSMIN- BARBU ANDREI FLORIN- CALIN CATALINA ? STOICA MARIA- STOICA ANCA- PICOIU VICTOR- -MIHAELA DRAGHICI ? LIBU ALEXANDRA MAGDALENA ? CARMEN BULEARCA ? NICOLAESCU MIRELA ? ALEXANDRU MADALINA3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, care sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: se solicita o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Se va prezenta cel putin 1 contract, maxim 3 contracte din care sa reiasa ca au fost furnizate produse similare cu o valoare cumulate de cel putin 50.000 LEI ?pentru Lotul 1 si 100.000 LEI ? pentru Lotul 2Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 16.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2013 07:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer