Achizitie publica - Contract de furnizare "Materiale de intretinere si piese de schimb"
Detaliu pentru invitatia numarul 330476
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330476/26.06.2012
Denumire contract: Contract de furnizare "Materiale de intretinere si piese de schimb"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Recuperare Medicala Baile FelixCod fiscal: 4245038, Adresa: Loc. Baile Felix, jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259318108, Fax: 0259318135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare "Materiale de intretinere si piese de schimb"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona si furniza ?Materiale de intretinere si piese de schimb?, conform Caietului de Sarcini si a ?Listei materiale si piese de schimb? (format Excel) anexa la Caietul de Sarcini
II.1.6) CPV: 44111000-1 - Materiale pentru lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 235, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie in cuantum de 2% din valoarea estimata fara TVA a contractului, respectiv 3100 lei, in conformitate cu art. 85, 86 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita de depunere a ofertelor. (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM ? Formular nr. 11)- Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare (Formularul nr. 10, Sectiunea Modele de Formulare); scrisoarea de garantie bancara se va depune in copie dupa original; sau- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO39TREZ0765005XXX010699 deschis la Trezoreria Oradea, COD FISCAL 4245038, cu mentiunea: ?Pentru achizitie Materiale de intretinere si piese de schimb? - pana la data depunerii ofertelor in favoarea autoritatii contractante. (Documentele prin care s-a constituit garantia de participare se vor depune alaturi de restul documentelor de calificare).Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglementarile legislative , respective art.87, alin.1 din H.G 925/2006, actualizata si modificata si art. 278^1 din O.U.G 34/2006, actualizata si modificata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (Formular nr. 1)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Aceasta se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori (Formularul nr. 2);3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila persoanei autorizata.4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila persoanei autorizata.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularnr. 3)6.?Certificat de participare cu oferta independenta?, cf Ord. Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010 (Formular nr. 4)7.?Declaratie de neincadrare in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006. Aceasta se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati/subcontractanti/ terti sustinatori. (Formular nr. 5); persoanele ce detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractante in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt nominalizate in cadrul sectiunii III ? Modele de Formulare ? Formular nr. 5 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractelor de achizitii si din care sa reiasa urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e)domeniul de activitate principal;f)domeniile de activitate secundare;g)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare juridica, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);h)administratorul/imputernicitul operatorului economic.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Se va prezenta in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privindcifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind furnizarile de produse similare din ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2- prezentarea in copie a unui contract de furnizare produse similare, Cerinta nr. 3 ? prezentarea unei recomandari, Cerinta nr. 4 ? Prezentarea de certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor cu standardele europene
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare electronica de pe site-ul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 15:37