Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de furnizare materiale promotionale


Detaliu pentru invitatia numarul 331987
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRUOCUPAREA FORTEI DE MUNCA TULCEA
Numar invitatie: 331987/18.07.2012
Denumire contract: contract de furnizare materiale promotionale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRUOCUPAREA FORTEI DE MUNCA TULCEACod fiscal: 11403289, Adresa: STR. GRIGORE ANTIPA, NR. 10, TULCEA, Tulcea, Telefon: 0240516858, Fax: 0240512171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GRIGORE ANTIPA, NR. 10, TULCEA, Tulcea, Romania, cod postal: 820017, telefon: +40 0240516858, fax: +40 0240512171, persoana de contact: DANIELA PARASCHIV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. GRIGORE ANTIPA, NR. 10, TULCEA, Tulcea, Romania, cod postal: 820017, telefon: +40 0240516858, fax: +40 0240512171, persoana de contact: DANIELA PARASCHIV
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de furnizare materiale promotionale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare materiale publicitare pentru Proiectul "formarea continua premiza calitatii in SPO"
II.1.6) CPV: 22462000-6 - Materiale publicitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1400, 00 lei - perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile - forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (conf.art.86/Hotararea 925/2006) - alte modalitati de constituire a garantiei de participare numerar la casieria institutiei, Ordin de plata sau fila CEC. Constituirea garantiei de participare este obligatorie. Neconstituirea garantiei de participare are ca efect respingerea ofertei in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Garantia de participare se constituie pana cel tarziu la data limita a deschiderii ofertelor, conform prevederilor HG nr. 925/2006 ? art. 86. Contul in care se poate constitui garantia de participare este urmatorul: RO 87 TREZ 6415005XXX000122 deschis la Trezoreria Tulcea.Documentul care confirma constituirea garantiei de participare va fi atasata scrisorii de inaintare a ofertei. Garantia pentru oferta depusa se pierde, atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii : - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se retine conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr.34/2006, in cuantum de 70 lei. Garantia de participare se va restitui ofertantilor necastigatori imediat dupa semnarea contractului cu ofertantul declarat castigator. Contractul nu se va incheia mai devreme de 6 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G.nr.34/2006-Formular 1 Nota: Conditie obligatorie si pentru persoana care asigura sustinerea financiara sau persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala.Sustinera financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala se dovedeste prin prezentarea unui angajament ferm al sustinatorului incheiat in forma autentica, cf. art.186 si 190 din OUG nr.34/2006.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Formular 2a) Certificat de atestare fiscal (datorii la bugetul consolidat general) privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioarea celei in care se prezinta oferta;b) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile scadente in luna anterioarea celei in care se prezinta oferta. Nota: Conditie obligatorie si pentru persoana care asigura sustinerea financiara sau persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala. Sustinera financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala se dovedeste prin prezentarea unui angajament ferm al sustinatorului incheiat in forma autentica, cf. art.186 si 190 din OUG nr.34/2006.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006 - Formular 2.a-Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Costache Eduard ? consilier juridic - Stan Claudia ? responsabil financiar - Oancea Tincuta - responsabil achizitii publice - Lefter Iuliana - director executiv - Serban Gabriela - director executiv adjunct - Postu Gabriela - expert contabil - Paraschiv Daniela - expert contabil; Gaitan Nicoleta ? consilier juridic; Nota: Conditie obligatorie pentru Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care asigura sustinerea financiara sau sustinerea tehnica si profesionala.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Formular 3In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Persoane juridice :1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate in copie certificata ?Conform cu originalul? valabil la data deschiderii ofertelor.Are in obiectul de activitate - activitati de tiparire si activitati ale agentiilor de publicitate, in original sau copie certificata ?Conform cu originalul? valabil la data deschiderii ofertelor.Persoane fizice: 2. Autorizatie de functionare/altele echivalente in copie certificata ?Conform cu originalul? valabila la data deschiderii ofertelor.Nota: In situatia in care documentele prezentate nu sunt in original, autoritatea contractanta, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.Documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani in domeniul ce face obiectul contractului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Se solicita cel putin 1 contract in baza caruia au fost efectuate livrari in valoare minima de 140.000, 00 lei in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor., 2. Mostre , descrieri si/sau fotografii -
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
criteriu tehnic
40
Descriere: 1. Termen de livrare de maxim 5 zile de la incheierea contractului subsecvent = max. 40 puncte . Termen minim de livrare2 zile sub care oferta nu va fi punctata suplimenta, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional..Punctajul total acordat se calculeaza pe baza formulei : a) pentru termenul cel mai mic se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 40 puncte.b)Pentru alt termen de furnizareaproduselor decat cel prevazut la litera a), punctajul se acorda astfel: Pn = (termenul mai mic/termenul n) x 40.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.08.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer