Achizitie publica - Contract de furnizare materiale sanitare - suturi chirurgicale
Detaliu pentru invitatia numarul 352701
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352701/19.08.2013
Denumire contract: Contract de furnizare materiale sanitare - suturi chirurgicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Prof. Dr. "Alfred Rusescu"Cod fiscal: 4266308, Adresa: B-dul Lacul Tei, nr. 120, sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 2433032, 0741110034, Fax: 2433032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare materiale sanitare - suturi chirurgicale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea de acorduri-cadru privind furnizarea de Materiale sanitare suture chirurgicale, cu valabilitatea de 5 lunide la data incheierii.Contractele subsecvente se atribuie lunar, pentru unul sau mai multe produse, in functie de necesitatile autoritatii contractante si de disponibilitatea fondurilor bugetare.
II.1.6) CPV: 33141121-4 - Suturi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 108, 143.04 - 548, 080.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantia de participare pentru fiecare lot in parte. Cuantumul garantiei de participare este mentionat in sectiunea loturi, la fiecare lot in parte.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile si se va calcula de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Pentru o evaluare si raportare unitara, echivalenta ofertei/garantiei de participare se va calcula conform cursului afisat de B.N.R. la data publicarii invitatiei de participare.Garantia de participare se constituie prin virament bancar RO14 TREZ 7025005XXX000176 deschis la Trezoreria sect 2 / Scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emis de o societate de asigurari, conform art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006. Garantia de participare obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Valoare egala cu 5% din valoarea fara TVA a contractului.Se va constitui conform prevederilor art. 89 alin (2) si art. 90 din HG nr. 925/2006.(1)De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Prevederile art.86 din HG 925/2006 alin (2)-(4) se aplica in mod corespunzator.(2)In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.(3)Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi, iar contractantul are obligatiade a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia.Pentru IMMurireducere cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea -cf formular2. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G.34/2006-cf formular3. Declaratie pe propria raspundere de participare la licitatie ca ofertant independent in conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.M.A.Pnr.314/2010 - con formular4. Declaratie pe propria raspundere in temeiul art. 69.1 din O.U.G. nr.34/2006 - formular F4Persoanele din cadrul Autoritatii Contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire: Conf. Dr. Suciu Nicolae - Manager;Ec. Maria GheorgheDirector Financiar-ContabilProf Dr.Matei Dumitru - Director Medical;5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular F7 Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Persoane fizice/juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi atasate in SEAP in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate pentru Cerinta nr.1pentru partea de contract pe care o va realiza.Cerinta 2.Aviz de functionare +anexe emis de Ministerul Sanatatii Publice valabil la data limita a depunerii ofertei aferenta procedurii (in conf.H.G.862/2006 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii cu modificarile si completarile ulterioare ale Legiinr.176/2000 privind dispozitivele medicale).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale privind media cifrei de afaceri in domeniulaferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani cudeclararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani.*Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata inlimba romana a documentelor solicitate mai sus.2. Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoriaIMMurilorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Mostre ? Operatorul economic va prezenta cate o mostra pentru fiecare lot in parte, cu titlu gratuit, pentru toate produsele ofertate, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP. Mostrele de ofertantii declarati necastigatori se vor returna/restitui, mostrele prezentate de catre ofertantul castigator se vor pastra ca etalon.Mostrele vor fi prezentate in ambalajul original si vor fi marcate cu nr. Lot, denumirea produsului ofertat, si numele firmei. Mostrele se vor prezenta lasediul IOMC Alfred Rusescu bdul Lacul Tei nr 120 sect Bucuresti? Comp. Achizitii Publice, pana la data si ora limita de depunere aofertelor in SEAP.2. Certificat CE/certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale emis de Ministerul Sanatatii Publice - pentru fiecare lot in parte.3. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Ofertantii vor face dovada livrarii in ultimii 3 ani a unuia sau mai multorproduse similare si vor completa Declaratia privind lista principalelor livraride produse in ultimii 3 ani. Certificat privind indeplinirea cerintelor standardului SR EN ISO 9001 sau alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 09:44