Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare Materiale sanitare


Detaliu pentru invitatia numarul 351573
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul de Psihiatrie si Neurologie Brasov
Numar invitatie: 351573/31.07.2013
Denumire contract: Contract de furnizare Materiale sanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Psihiatrie si Neurologie BrasovCod fiscal: 4317770, Adresa: Str. Prundului nr.7-9, Brasov, Telefon: 0268/511.481, Fax: 0268/410205, 511484
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Prundului nr.7-9, Brasov, Romania, cod postal: 500123, telefon: +40 268511481, fax: +40 268511484, persoana de contact: Luminita Marcu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Prundului nr.7-9, Brasov, Romania, cod postal: 500123, telefon: +40 268511481, fax: +40 268511484, Birou Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare Materiale sanitare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Materiale sanitare ? 58 loturi- Valoarea minima: 52.790, 67 leireprezinta valoarea estimate pana la 31 decembrie ( in functie de care se vorelabora si evalua ofertele)- Valoarea maxima: 90.221, 69 lei reprezinta valoarea estimate globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor ( conform prevederilor art.6 alin (3) din HG 925/2006)Cantitatea totala ( loturile), denumirea produselor precum si specificatiile tehnice se regasesc descrise in mod detaliat incuprinsul Caietul de sarcini, precum si in anexa B, sectiunea loturi, fisa de date.- Valoarea estimata fara TVA : intre 52.895, 90 si 90.221, 69 leiOptiuni: Posibila suplimentare conform prevederilor art. 6 alin.(3)din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 33194120-3 - Articole pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 52, 790.67 - 90, 221.69 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Informatiile privind cuantumul garantiei de participare se regasesc la nivelul fiecarui lot in Anexa B "Informatii privind loturile".Perioada de valab. a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valab. a Ofertelor (60 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor) . Garantia de participare se constituie prin: Instr. De garantare emis in cond. Legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta, prin virament bancar ( OP vizat de banca) sau prin depunere in numerar la Caseria Spitalului. in contul RO30TREZ1315006XXX011475, TrezBV. Conform art. 86-88 din HG 925/2006 modificata de Hot. 834/2009. In cazul in care garantia de participare se constituie prin Scrisoare de garantie bancara se va folosi modelul anexat.( formular 10). Dovada garantiei de participare, se va prezenta pana la deschiderea ofertei, in plic separat si marcat corespunzator, si se va prinde de plicul ext.Autoritatea contractanta are dreptul .de a vira garantia de participare, in bugetul propriu, in conditiile art. 87 din HG 925/2006 modificata de Hot. 834/2009. Cursul de referinta considerat pentru echivalenta garantiei de participare depusa in euro sau alta moneda va fi cel publicat de BNR cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind eligibilitatea ? completarea formularului 1;incadrate in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? completarea si prezentarea formularului 2;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independent, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 ? completarea si prezentarea formularului prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordant cu regulile de concurenta ? completarea si prezentarea formularului 3;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG34/2006 ? Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale cu personae ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, inclusiv tertului sustinator (daca este cazul), Manager dr.Alexandru Ioan Grigoriu, Dir.Fin.Contab.ec.Elisabeta Burs, Dir.Ingrijiri as.prin.Georgeta Voicu, Sef Serviciu Administrativ jr. Gheorghe Banciu, Consilier Juridic jr.Andreea Szilagyi, Sef Birou Achizitii jr.Luminita Marcu, As. Mares Jana, ec.Pop Aurelia, ec.Rosca Rodica, ec.Brezina Vasilica, jr. Zaharie Cornelia) este exclus din procedura de atribuire ? completarea si prezentarea formularului 4;
-Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei, scadentein luna naterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.-Certificat eliberat D.G.F.P., din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor : in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.-Documente care atesta statutul de IMM ( pentru a se beneficia de prevederile art.16 din Legea nr.346/2004) Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: codurile CAEN, adresa actuala, -obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, (se va prezenta in original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire are obligatia de a prezenta pentru conformitate la solicitarea autoritatii contractante certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Fisa de informatii generale, formular 5, cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, se va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea. -Se va prezenta ultimul bilant contabil inregistrat semnat si stampilatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Experienta similara : in conformitate cu prevederile art.188 alin.1 lit.a) din OUG34/2006 se va solicita o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrari, beneficiari, indiferent, daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.2)Mostre ( in ambalajul original) in vederea stabilirii conformitatii cu produsul/ produsele ce face obiectul contractului ( se va depune pana cel tarziu la data si ora limita pentru depunerea ofertelor stabilite in invitatie SEAP, la sediul autoritatii contractante ? Secretariat), mostrele prezentate de catre ofertantul castigator se pastreaza ca etalon iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se vor returna. Se va prezenta Certificatul ISO 9001 pentru activitatea desfasurata de ofertant sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2013 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer