Achizitie publica - Contract de furnizare materiale si consumabile sanitare: seringi si ace seringi
Detaliu pentru invitatia numarul 321971
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321971/14.03.2012
Denumire contract: Contract de furnizare materiale si consumabile sanitare: seringi si ace seringi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"SFANTUL IOAN CEL NOU"SUCEAVACod fiscal: 4243983, Adresa: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVA, Suceava, Telefon: 0230222098 INT.242, Fax: 0230520412
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare materiale si consumabile sanitare: seringi si ace seringi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare materiale si consumabile sanitare: seringi 1 ml cu ac, seringi 2 ml cu ac, seringi 5 ml cu ac, seringi 10 ml cu ac, seringi 20 ml cu ac, seringi 50 ml cu ac, seringi insulina, seringi Guyon, ace seringi (ace seringi 18GX1 1/2? (1, 2x40MM), ace seringi 20GX11/2(0, 9x40MM), ace seringi 21GX11/2?(0, 8x40MM), ace seringi 22GX1 1/2? (0, 7x40MM), ace seringi 22GX2 1/4? (0, 8x50MM), ace seringi 23GX11/4(0.65X30MM), ace seringi 24GA1(0.5X25MM), ace seringi 25 G (0.5X25MM), ace seringi 26 GX11/4(0.45X25MM)), ace punctie spinala.
II.1.6) CPV: 33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 216, 120.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie pentru fiecare lot in parte astfel: lot.1= 68, 63 lei, lot.2= 193, 59 lei, lot.3= 644, 15 lei, lot.4= 844, 79 lei, lot.5= 295, 67 lei, lot.6= 9, 81 lei, lot.7= 91, 51 lei, lot.8= 15, 31 lei, lot.9= 638, 87 lei, lot.10= 79, 19 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui conform art.86 alin(1) din H.G. nr.925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind eligibilitatea- Form. nr.12A;2. Delaratia privind neancadrarea in prev. art. 181- Form.12B;3. Declaratia conform art. 69' din O.U.G. nr.34/2006 - Form. nr.69';Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Ec. Vasile Rimbu - Manager, Dr.Motan-Ganea Doina Elena - Dr. Medical, Ec. Paraschiva Maruseac - Dr. Financiar-Contabil, Ec. C-tin Timofticiuc- Sef Serviciu Aprovizionare, Ec. Daniela Crap - Sef Birou Licitatii - Anexa Form. nr. 69'.4. Certificat de participare la liciatie, conf. Ordinului A.N.R.M.A.P. 314/2010- Form. nr.12C. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.. Certificatul sa fie emis cu maxim 30 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Aviz de functionare emis de MSP.2. Mostra - una bucata din fiecare produs ofertat. 1.Declaratia de conformitate produs pentru confirmarea marcajului CE.2.Certificarea sistemului de management al calitatii conform SR EN ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAPla adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 14:31