Achizitie publica - Contract de furnizare medicamente
Detaliu pentru invitatia numarul 330852
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330852/02.07.2012
Denumire contract: Contract de furnizare medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL CURTEA DE ARGESCod fiscal: 5010099, Adresa: Str. Cuza Voda nr. 6-8, Curtea de Arges, Telefon: 0248722498, Fax: 0248722473
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: AMPICILINUMpulbere pt sol injectabila / 1gAMPICILINUMpulbere pt sol injectabila / 250mgCEFOTAXIMUMpulbere pt sol injectabila / 1gGENTAMICINUMSolutie injectabila / 40mg/ml - 2mlGLUCOSUMSolutie perfuzabila/ 5% fl 500mlMANNITOLUMSolutie perfuzabila / 20%fl 500mlNATRII CHLORIDUMSolutie perfuzabila / 0.9%fl 500ml
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 172, 111 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Ofertantii care depun oferte vor afisa in SEAP dovada constituirii garantiei pentru participare, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (3). In cazul in care, din motive tehnice, nu este posibila transmiterea acestui document in format electronic prin intermediul SEAP, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (4), dovada constituirii garantiei de participare se va transmite pana la data limita mentionata in invitatia de participare la REGISTRATURA Spitalului Municipal Curtea de Arges, str. Cuza Voda, nr. 6-8, in plic inchis pe care se va mentiona titlul procedurii : ?Cerere de oferta medicamente?? impreuna cu inscriptia "A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DE ??precizata in Invitatia de participare.Se solicita garantie de participare pentru fiecare lot la care participa operatorul economicLOTUL 1 - 323, 73 Lei, LOTUL 2 - 136, 36 Lei, LOTUL 3 - 357, 52 Lei, LOTUL 4 - 41, 86 Lei, LOTUL 5 - 313, 92 Lei, LOTUL 6 - 183, 12 Lei, LOTUL 7 - 364, 61 Lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaDECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE 181 DIN OUG 34/2006DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1 DIN OUG 34/2006* Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Dr. Danet Ionela ? ManagerEc. Laita Livioara ? Dir. Fin. ContabilFarm. Negru Denisa ? farmacistEc. Constantinescu Florin ? Comp Achizitii PubliceJr. Raicu Maria ? Comp Juridic Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia ofertantului pe proprie raspundere ca detine Autorizatia de punere pe piata pentru produsul oferit, in termen de valabilitate - conform Legii 95/2006 privind reforma in sanatate, titlul XVII ? Medicamentul si Ordinul 895/2006, medicamentele de uz uman pot fi puse pe piata numai dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata de catre Agentia Nationala a medicamentului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.06.2012 12:53