Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare medicamente


Detaliu pentru invitatia numarul 338954
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL GENERAL C.F GALATI
Numar invitatie: 338954/06.11.2012
Denumire contract: Contract de furnizare medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL GENERAL C.F GALATICod fiscal: 3127328, Adresa: Str.Al.Moruzzi, nr.5-7, Galati, Galati, Telefon: 0236.460.795 - int. 103, Fax: 0236.411.613
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Al.Moruzzi, nr.5-7, Galati, Galati, Romania, cod postal: 800223, telefon: +40 0236460795, fax: +40 0236411613, persoana de contact: TATIANA DONICI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul General C.F. Galati, str. Alexandru Moruzzi nr. 5- 7 - Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare medicamente, contract ce se va derula pana la data de 31.12.2012, cu posibilitate de prelungire pana la 30.04.2013, conf. art. 6 din HG 925/2006. Valoarea minima estimata pana la 31.12.2012 este 103.304, 95 lei si reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima estimata pana la data de 30.04.2013 este 119.620, 30 lei si reprezinta valoarea globala ce cuprinde si valoarea posibilelor suplimentari, in functie de alocatia bugetara.Cantitatea minima din caietul de sarcini reprezinta cantitatea necesara pana la 31 decembrie 2012 iar cantitatea maxima reprezinta nivelul maxim pana la care autoritatea contractanta poate suplimenta cantitatile pana la data de 30.04.2013.
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 620.26 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2 % din valoarea estimata ( fara TVA ) a contractului initial ce urmeaza a fi incheiat. Valoarea garantiei de participare pentru fiecare lot in parte este prezentata in caietul de sarcini si in Anexa B (informatii privind loturile). In cazul in care ofertantul depune oferta pentru toate loturile garantia de participare va fi de 2066, 10Ron.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ;b) virament bancar in contul SPITALULUI GENERAL CF GALATI, contulnr. RO 88TREZ3065005XXX000213 deschis la TrezMun Galati, cu conditia confirmariiacestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor ;c) depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerard)Scrisoare de garantie bancara - se completeza conformFormularului nr. 11. Obligatoriu se va prezenta in original si formularul nr. 12 - anexa la garantia de participare. Scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca, de preferinta, cu sediul in Romania si se va depune in original.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art.88 din HG 925/2006 , corelat cu art.2781din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Instrumentuldegarantaretrebuiesaprevadacaplatagarantieise va executa neconditionat. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. In orice situatie , dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Oferta va fi respinsa la deschidere (HG 925/2006) daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta :1.Declaratie privind eligibilitatea. Ofertantul/asociatul/persoana care sustine ofertantul sau asociarea nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Se va completa Formularulnr. 4.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 Ofertantul/asociatul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG34/2006. Persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conf art 181. Se va completa ? Formularul nr. 53.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul nr. 64. Declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006 ? Formularul nr. 7Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractantein ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Manager - Dr. Gabriela IonescuDirector finaciar-contabil - Ec. Carmen SerbanescuDirector medical-Dr. Mihaela ChelariuFarmacist sef ? Stanca MiricaConsilier Juridic : Neculai BajanSindicat ? Sindicatul Liber Independent al salariatilor : Aurelia PopaSef Serviciu Achizitii Publice, Contractari ? Informatica: Ec. Corina ApostolServiciul Achizitii Publice, Contractari ? Informatica: Ec. Liliana Golea, Insp. Spec. Tatiana DoniciSef Serv Tehnic ? Sing. Emil SirghieSef Serv. Administrativ ? Insp. Spec. Violeta Irimia Persoane juridice/ fizice romaneCertificat constatator emis de ONRC.Certificatul constatator emis de ONRC se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte : denumirea opertorului economic, sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale; structura actionariatului; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din certificatul constatator ; nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Persoane fizice/juridice straineVor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Nota :1. Documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducerea legalizata si autorizata in limba romana;Autoritatea contractanta isi rezervadreptul ca inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii de atribuire sa solicite operatorul economic clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitatecertificatul constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita : Autorizatia pentru activitatea de distributie angro de medicamente, eliberata deMinisterul Sanatatii Publice ? Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate(copie, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul). ? Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Ordinul Ministrului Sanatatii 1964/2008 pt. aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2012 10:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer