Achizitie publica - Contract de furnizare medicamente
Detaliu pentru invitatia numarul 345010
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345010/10.04.2013
Denumire contract: Contract de furnizare medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL GENERAL C.F GALATICod fiscal: 3127328, Adresa: Str.Al.Moruzzi, nr.5-7, Galati, Galati, Telefon: 0236.460.795 - int. 103, Fax: 0236.411.613
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Al.Moruzzi, nr.5-7, Galati, Romania, cod postal: 800223, telefon: +40 0236460795, fax: +40 0236411613, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice, Contractari - Informatica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL GENERAL CF GALATI, Str.Al.Moruzzi, nr.5-7, Galati, Romania, cod postal: 800223
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare medicamente, contract ce se va derula pana la data de 31.12.2013, cu posibilitate de prelungire pana la 30.04.2014, conf. art. 6 din HG 925/2006.Valoarea minima estimata pana la 31.12.2013 este 114.862, 80 lei si reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima estimata pana la data de 30.04.2014 este 266.285, 00 lei si reprezinta valoarea globala ce cuprinde si valoarea posibilelor suplimentari, in functie de alocatia bugetara.Cantitatea minima din caietul de sarcini reprezinta cantitatea necesara pana la 31 decembrie 2013 iar cantitatea maxima reprezinta nivelul maxim pana la care autoritatea contractanta poate suplimenta cantitatile pana la data de 30.04.2014.Optiuni: Cu posibilitatea prelungirii contractului cu 4 luni.
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 114, 862.8 - 266, 285 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de part este de 2% din valoarea estimata(fara TVA)a contractului initial ce urmeaza a fi incheiat.Valoarea garantiei de part pt fiecare lot in parte este prezentata in caietul de sarcini si in Anexa B.In cazul in care ofertantul depune oferta pt toate loturile garantia de part va fi de 2297, 23 Ron.Pt operat care constituie garantia de part in euro/alta valuta, echivalentul garantiei se va face la cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de part.Per. de valabilitate a garantiei pt part: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari;b)virament bancar in ct. SPITALULUI GENERAL CF GALATI, contulnr.RO 88TREZ3065005XXX000213 deschis la TrezMun Galati, cu conditia confirmariiacestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor ;c)depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerard)Scrisoare de garantie bancara-se completeza cf Form nr.11.Obligatoriu se va prezenta in original si form nr.12-anexa la garantia de participare.Scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca, de preferinta, cu sediul in Romania si se va depune in original.Garantia de part se va returna de catre autoritatea contractanta cf. cu preved art 88 din HG 925/2006, corelat cu art.2781 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Instrumentuldegarantaretrebuiesaprevadacaplatagarantieise va executa cf. preved. art 86 alin.(3)din HG 925/2006.Garantia de part trebuie sa fie irevocabila.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de part trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor.Oferta va fi respinsa la deschidere(HG 925/2006) daca nu este insotita de garantia de part in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006. Ofertantul/asociatul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180 din OUG 34/2006.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conf preved art 180 din OUG 34/2006.Se va completa Formularulnr. 4.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006. Ofertantul/asociatul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conf preved art.181 lit.a), c1) si d)din OUG34/2006.Se va completa ? Formularul nr. 53. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr. 64. Declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006 ? Formularul nr. 7Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractantein ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Manager - Dr. Gabriela IonescuDirector finaciar-contabil - Ec. Carmen SerbanescuSef serviciu financiar contabil- ec. Emilia ChiritaDirector medical - Dr. Lucia StoicaFarmacist sef ? Stanca MiricaFarmacist ? Rodica ChiselevConsilier Juridic : Neculai BajanSindicat ? Sindicatul Liber Independent al salariatilor : Aurelia PopaSef Serviciu Achizitii Publice, Contractari ? Informatica: Ec. Corina ApostolServiciul Achizitii Publice, Contractari ? Informatica: Ec. Liliana Golea, Insp. Spec. Tatiana DoniciSef Serv Tehnic ? Sing. Emil SirghieSef Serv. Administrativ ? Insp. Spec. Violeta Irimia Persoane juridice/ fizice romaneCertificat constatator emis de ONRC.Certificatul constatator emis de ONRC se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte : denumirea opertorului economic, sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale; structura actionariatului; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din certificatul constatator; nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Persoane fizice/juridice straineVor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cuoriginalul.Nota :1. Documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducerea legalizata si autorizata in limba romana;Autoritatea contractanta isi rezervadreptul ca inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii de atribuire sa solicite operatorul economic clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitatecertificatul constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita: Autorizatia pentru activitatea de distributie angro de medicamente, eliberata deMinisterul Sanatatii Publice ? Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate(copie, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul). ? Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Ordinul Ministrului Sanatatii 1964/2008 pt. aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2013 10:07