Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de Furnizare Medicamente


Detaliu pentru invitatia numarul 355120
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON
Numar invitatie: 355120/28.10.2013
Denumire contract: Contract de Furnizare Medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHONCod fiscal: 4505367, Adresa: Bd. Aviatorilor nr. 34-36, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 760669955, Fax: +40 318057374
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de Furnizare Medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor furniza medicamente conform Contractelor incheiate in urma procedurii, pe baza de comanda ferma
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 89, 412.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul total al garantiei de participare este 1788.03 RON si este precizat pentru fiecare lot in parte. Garantia de participare a fost calculata in functie de valoarea estimata, respectiv: mai mica de 2% din valoarea estimata, cel putin egala cu suma ce va trebui retinuta conf. art. 278^1 din OUG 34/2006; in cazul in care se depune oferta pentru mai multe loturi, aceasta va reprezenta suma garantiei de participare pentru fiecare lot ofertat.Perioada de valabilitate - 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire: conform HG 925/2006 Dovada constituirii garantiei de participare se depune in SEAP cu semnatura electronica si se transmite in original pana cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor, la sediul autoritatii contractante - Serviciul Administrativ - Biroul Achizitii publice. (2) Garantia trebuie sa fie irevocabila. Pt. constituirea garantiei conf. art.16 alin. (2) din Legea 346/2004 pt. stimularea IMM, se va atasa o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM; in cazul asociatiilor, fiecare asociat trebuie sa prezinte declaratie ca reprezinta o IMM. Garantia de participare se va constitui numai in lei. cont garantie RO98TREZ7015005XXX000181, deschis la Trezoreria Sector 1. In cazul constituirii garantiei in alta valuta, echivalenta se va face la cursul BNR din 09.10.2013
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea - completarea formularului1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG. 34/2006 -completarea formularului 2. Se solicita completarea declaratiei separat pentru fiecare ofertant si ofertant asociat; in cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG nr.34/2006, tertul sustinator trebuie sa completeze declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c1), d) din OUG. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG. 34/2006 -completarea formularului 3Declaratia va fi datata, semnata si stampilata - Formular 3. Se solicita completarea declaratiei separatpentru fiecare ofertant, ofertant asociat, tert sustinator, subcontractant (daca este cazul). Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Paun Diana Loreta, Ghemigian Adina Mariana, Pecsi Saftica, Boc Mariana, Popescu Steliana, Agafitei Mihaela, Hortopan Dan Cristian, Corneci Marioara Cristina, Goldstein Andrei Liviu, Simion Doina Cornelia, Breuscan Elena Bianca, Ioan Daiana, Martac Florinela.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf. OAP 314/2010 -completarea formularului 4- Se vor prezenta certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei.a.Certificat de Atestare Fiscala eliberat de AdministratiaFinanciara, care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii Fiscale scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei, catre bugetul de stat- Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Publica Locala, care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii fiscale la plata impozitelor si taxelor locale, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei- Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura, formular5 * Persoane juridice/fizice romane - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator;.* Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezistent sau are domiciliul, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate.- Autorizatie de punere pe piata a medicamentului valabila la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, conf. Ord. MS nr. 312/2009 cu completarile si modificarile ulterioare, aflata in termen de valabilitate la data deschiderii, eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului sau alte organisme abilitate, conf. Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare- Autorizatie pentru desfasurarea activitatii de distribuitor angro de medicamente valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, conf. Ord. MSP nr. 1.964/2008, in care se precizeza sediul pentru care este valabila, eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului sau alte organisme abilitate, conf. Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere care cuprinde informatii generale despre ofertant precum si cifra medie de afaceri pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarealivrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Standard de asigurarea calitatii SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2013 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer