Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE
Detaliu pentru invitatia numarul 355979
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355979/22.11.2013
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL LUPENICod fiscal: 4375054, Adresa: STR, PADURARILOR NR.2, JUD. HUNEDOARA, Lupeni, Telefon: +40 0254560650, Fax: +40 0254560307
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR, PADURARILOR NR.2, JUD. HUNEDOARA, Lupeni, Romania, cod postal: 335600, telefon: +40 0254560650, fax: +40 0254560307, persoana de contact: Doru Neamtu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR, PADURARILOR NR.2, JUD. HUNEDOARA, Lupeni, Romania, cod postal: 335600, telefon: +40 0254560650, fax: +40 0254560307,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 24 loturi medicamente;val min.pana la 31.12.2013 este 60890.80 iar val globala a ctr ce tine seama si de event suplim este de 99929.60;oferta se elaboreaza si evalueaza avand in vedere cant si val estim pana la 31.12.2013Optiuni: val min -val pana la31.12.2013, val max e val globala ce incl si supl.art.6, alin3 HG925/2006.
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 60, 890.8 - 99, 929.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a se lua in considerare anexa B a fisei de date"inform proivind loturile ? perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor ? Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; ? Cont RO30 TREZ 3685 006X XX00 2504 Trezoreria Petrosani. ? Dovada constituirii garantiei de participare, va fi pusa la vedere, intr-un plic separat de documentatia de atribuire si inscriptionat?Garanatie de participare?. - Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pt. participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse ca inacceptabile. garantia de participare se poate constitui si in valuta, avandu-se in vedere cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006- prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor.- prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiilede plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor.Mentionam faptul ca inmasura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la datasolicitata, op ec.pot depune o decl pe propria raspundere potrivit art.11, alin.4 din HG 925/2006.Intr-o astfel de situatie devine aplicabile prevederile art.9 alin.3, Ordinul 509/2011.- prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Consiliul director al spitalului : Manager Dr. Doru Neamtu, Director medical Dr. Georgeta Stanoiu, Director Financiar Contabil Ec. Simona Patalita, Sef biro Achizitii Ing.Pusa Miclea; Membrii comisiei de evaluare: ec.Remina Cioflica; ec.Lazar Dan Cristian; as.Hotea Alin;sing.Hotea NarcisaDocumentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depun/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local la data de 25 a lunii anterioare a depunerii ofertelorvor fi respinse, exceptie facand cei ce beneficiaza de inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu cf.art.9, alin1/Ordin ANRMAP 509/2011Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are inscrise in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri. Obiectul contractului de achizitie publica trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentele prevazute la punctele 1 si 2 din cadrul prezentului criteriu se vor depune in copie lizibila, semnate si cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.Pentru persoanele juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, acesta sa contina informatii reale/actuale la data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertatePentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitateCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .Nota: Persoanele fizice vor prezenta Autorizatia de functionare PF - in copie cu specificatia ?conform cu originalul?.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie, semnate si cumentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana, dupa caz. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .Autorizatie de punere pe piata - emisa pentru produsul ofertat si valabila la data limta de depunere a ofertei) sau de alt organism acreditat sa emita autorizatii de punere pe piata pentru medicamente. Autorizatia de punere pe piata este emisa in baza legii 95/2006 (art.700 al.1 si al.2, art.730 al.5) privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare in baza Ordinelor MSF nr. 263/15.03.2003 si nr.895/20.07.2006; -Regulamentul (CE) nr.726/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 31 martie 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar -Regulamentul (CE) nr.1234/2008 al comisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii conditiilor autorizatiilor de introducere pe piata acordate pentru medicamentele de uz uman si veterinar, in special art.17 al.2. Se va prezenta in copie lizibila conforma cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ultimul bilant contabil pe anul 2012, Cifra de afaceri pe ultimii trei aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE IN ULTIMII 3 ANIPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2013 14:57