Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare medicamente Antibacterieni de uz sistemic


Detaliu pentru invitatia numarul 327358
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Pascani
Numar invitatie: 327358/21.05.2012
Denumire contract: Contract de furnizare medicamente Antibacterieni de uz sistemic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal PascaniCod fiscal: 4701371, Adresa: Str Gradinitei nr 5, Pascani, Telefon: 0232-763600, Fax: 0232-765060
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare medicamente Antibacterieni de uz sistemic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare antibacterieni de uz sistemic
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 278, 368.12 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2783, 68lei esalonata pe loturi.Cuantumul care se va retine in conditiile art.278 indice 1 din O.U.G. nr. 34/ 2006 este de 1% din valoarea estimata pentru fiecare lot in parte. Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin.(1) din H.G. 925/ 2006. In cazul viramentului bancar contul este: RO92TREZ4075041XXX000130 deschis la Trezoreria Pascani.Pentru a beneficia de reducere de 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca societatea se incadreaza in categoria IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare.Pentru a beneficia de reducere de 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca societatea se incadreaza in categoria IMM. Modul de constituire va fi conform prevederilor art. 90 alin(1) din H.G. nr. 925/ 2006. In cazul viramentului bancar contul este: RO92TREZ4075041XXX000130 deschis la Trezoreria Pascani
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.declaratia privind eligibilitatea ( completarea si prezentarea formularului 1 );2.declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/ 2006 (completarea si prezentarea formularului 2);3.declaratia privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul")4.declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 dinOUG 34/ 2006 (completarea si prezentarea formularului 3 unde sunt mentionate si persoanele cu functii de decizie in autoritatea contractanta);Nota: a) In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b) Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.5. certificat de participare lalicitatie cu oferta independenta , conformOrdin ANRMAP nr. 314/ 2010 (completarea si prezentarea formularului nr.4). 1. Persoane juridice/ fizice romane- Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, eliberat cu cel mult 30 zile inaintea termenului de depunere a ofertelor;In urma solicitarilor facute de catre autoritatea contractanta, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta in plic inchis sigilat, pentru conformitate , documentul original/ copie legalizata.2. ? Autorizatia de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate, conform Ordinului nr. 1964/ 2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamentede uz uman , copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"3. -Persoane juridice/ fizice straine ? Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa de informatii generale Certificat ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 13:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer