Achizitie publica - Contract de furnizare medicamente: antibacterieni ptr. uz sistemic si blocanti de calciu
Detaliu pentru invitatia numarul 345242
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345242/13.04.2013
Denumire contract: Contract de furnizare medicamente: antibacterieni ptr. uz sistemic si blocanti de calciu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M 02460Cod fiscal: 4406096, Adresa: B-dul. VICTORIEI Nr. 42-46, Sibiu, Telefon: +40 0269211209/165, Fax: +40 0269210577
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare medicamente: antibacterieni ptr. uz sistemic si blocanti de calciu
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare medicamente: antibacterieni ptr. uz sistemic si blocanti de calciuValoarea estimata minima a intervalului, respectiv 181264 RON, fara TVA, este valoarea estimata pana la data de 31.12.2013 si reprezinta valoarea estimata a contractului, in functie de care se vor elabora ofertele.Optiuni: Prelungire contract cu 4 luni in anul 2014 - art. 6 din H.G. 925/2006.
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 181, 264 - 243, 582 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este specificata in sectiunea ?informatii suplimentare privind loturile ? ANEXA B? .Ofertantii din categoria IMM-urilor beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare (daca este cazul se prezinta o declaratie pe proprie raspundere in acest sens). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire si exprimare a garantiei pentru participare: prin ordin de plata in contul RO38TREZ5765005XXX000184, Trezoreria Sibiu, cod fiscal 4406096 sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante delegate a sumei in numerar. In aceste cazuri se va depune in SEAP copia scanata a documentului de plata. - prin scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o institutie bancara sau societate de asigurari. In acest caz, scrisoarea de garantie bancara / polita de asigurare se va prezenta atat in original, la sediul autoritatii contractante (Birou achizitii si contractari), cat si in SEAP, pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertei indicata in invitatia de participare. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare va cuprinde obligatoriu pentru care loturi a fost constituita. Garantia pentru participare poate fi retinuta in situatiile prevazute la art. 87 din H.G. 925/2006. In situatia in care un ofertant depune o contestatie iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta poate retine din garantia pentru participare, daca este cazul, doar cuantumul prevazut la art. 278 ?1 din O.U.G. nr. 34 /2006. Echivalenta pentru garantia depusa in alta moneda: curs BNR la data publicarii invitatiei de participare. NEPREZENTAREA GARANTIEI PENTRU PARTICIPARE LA DATA SI ORA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR DUCE LA RESPINGEREA OFERTEI ACESTUIA/ACESTORA, CONFORM PREVEDERILOR ART. 33, ALIN. 3, LIT. B DIN H.G. 925/2006.
Garantie de buna executie
In conformitate cu art. 89, alin. 2 si art. 90, alin. 1 din H.G. 925/2006 - 10% din valoarea contractului, fara T.V.A. si se va constitui inainte de semnarea contractului de furnizare prin una din urmatoarele modalitati: - prin ordin de plata in contul RO38TREZ5765005XXX000184, Trezoreria Sibiu, cod fiscal 4406096 sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante delegate a sumei in numerar.- prin scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o institutie bancara sau societate de asigurari. Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de buna executie, conform Legii nr. 346/2004.Restituirea garantiei de buna executie se va face in termen de maxim 14 zile de la data platii facturii finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006). MODALITATE DE INDEPLINIRE: Se solicita prezentarea declaratiei prin completarea formularului din Sectiunea Formulare ? formularul se depune semnat si sub forma scanata in SEAP.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. MODALITATE DE INDEPLINIRE: Se solicita prezentarea declaratiei prin completarea formularului din Sectiunea Formulare ? formularul se depune semnat si sub forma scanata in SEAP.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. MODALITATE DE INDEPLINIRE: Se solicita prezentarea declaratiei prin completarea formularului din Sectiunea Formulare ? formularul se depune semnat si sub forma scanata in SEAP. Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Col. Medic Dr. Barb Ioan Vasile, Col. Medic Dr. Coman Raluca, Col. Ec. George Gafton, Farm. pr. Soare Ion, Farm. pr. Bichicean Maria, Farm. pr. Braila Marinela, Ec. Mitea Claudiu, Ec. Din Maria si Ref. Nitu Ioana.4. Certificat de participare cu oferta independenta ? conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010. MODALITATE DE INDEPLINIRE: Se solicita prezentarea certificatului prin completarea formularului din Sectiunea Formulare ? formularul se depune semnat si sub forma scanata in SEAP. 1. Certificat constatator emis de Oficiul registrului Comertului care atesta obiectul de activitate al ofertantului. MODALITATE DE INDEPLINIRE: Se solicita prezentarea prezentarea ertificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care atesta obiectul de activitate al ofertantului - documentul se depune sub forma scanata in SEAP
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale si cifra de afaceri globala pentru anii 2010 รท 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind detinerea pentru produsele ofertate a autorizatiei de punere pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Certificat ISO 9001 :2008 sau ecivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau, gratuit, in baza unei cereri scrise adresate Biroului de achizitii si contractari (tel: +40 0269211209, fax: +40 0269210577, e-mail: [email protected]).
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2013 16:50