Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE ANTIBIOTICE
Detaliu pentru invitatia numarul 322591
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322591/23.03.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE ANTIBIOTICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL DR. KARL DIEL JIMBOLIACod fiscal: 2502771, Adresa: LOC. JIMBOLIA, JUD. TIMIS, STR. CONTELE CSEKONICS, NR. 4, Jimbolia, Telefon: 0256360655, Fax: 0256360682
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE ANTIBIOTICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACTUL PRESUPUNE ACHIZITIONAREA DE MEDICAMENTE ANTIBIOTICE si se va derula pe o perioada de 9 luni, cu posibilitate de prelungire cu inca 3 luni.
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 153, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se prev. const. gara. de part. , ptr fiecare lot , conf. specific. de mai jos, ( 2% din val. estimata a contrac.). Daca se dep. of. pe mai multe loturi , gar. de part. se const. la val. cumulata a loturilor, facandu-se specificatia pe docum. de constit. al garantiei pentru care loturi se constituie.nr. lot valoare garantie de participare -lei1 -3.12, 2 -8.94, 3 -5.21, 4 -34.20, 5 -1.32, 6 -180.00, 7 -32.00, 8 -0.56, 9 -22.50, 10 -20.90, 11 -14.40, 12 -7.50, 13 -464.00, 14 -2.00, 15 -9.60, 16 -0.90, 17 -8.10, 18 -1.50, 19 -3.00, 20 -8.00, 21 -44.06, 22- 2, 1823 -75.80, 24 -12.00, 25 -0.80, 26 -2.00, 27 -66.30, 28 -35.00, 29 -11.60, 30 -72.00, 31 -7.20, 32 -114.80, 33 -18.20, 34 -92.64, 35 -49.60, 36 -178.50, 37 -15.20, 38 -10.40, 39 -30.96, 40 -10.00, 41 -39.00, 42 -26.00, 43 -0.36, 44 -7.60, 45 -7.20, 46 -6.00, 47 -11.30, 48 -33.60, 49 -78.52, 50 -3.80, 51 -14.40, 52 -16.80, 53 -82.20, 54 -1.64, 55 -16.13, 56 -109.12, 57 -93.12, 58 -31.12, 59 -5.00, 60 -26.75, 61 -4.14, 62 -2.10, 63 -3.40, 64 -5.88, 65- 4, 5666 -4.32, 67 -2.60, 68 -2.34, 69 -8.64, 70 -12.80, 71 -1.68, 72 -11.52, 73 -6.24Gar. de part. va avea o valabilitate de 60de zile de la term. prev. ptr. depun. ofert.Garantia de participare se va constitui conform art. 86, alin 1 din HG 925/2006 sau se poate constitui prin depunerea sumei corespunzatoare la casieria unitatii, in zilele lucratoare ale saptamanii , in intervalul orar 07, 30-15, 30.Daca se opteaza pentru virarea garantiei de participare prin ordin de plata, plata se va face in contul autoritatii contractante constituit la Trezoreria Jimbolia, nr. RO73TREZ6255006XXX000540.- Garantia de participare se pierde in favoarea Spitalului Dr. Karl Diel Jimbolia, in conf. cu preved. art. - Returnarea garantiilor pentru participare se va face cu respectarea art.88 alin.(1) si (2) dinH.G. nr.925/2006 privind normele de aplicareale O.U.G. nr. 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele livrari de produse efect. in ultimii trei ani. CERTIFICAT ISO 9001 sau similar
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 21:37