Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE ANTIBIOTICE


Detaliu pentru invitatia numarul 322591
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITAL DR. KARL DIEL JIMBOLIA
Numar invitatie: 322591/23.03.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE ANTIBIOTICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL DR. KARL DIEL JIMBOLIACod fiscal: 2502771, Adresa: LOC. JIMBOLIA, JUD. TIMIS, STR. CONTELE CSEKONICS, NR. 4, Jimbolia, Telefon: 0256360655, Fax: 0256360682
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE ANTIBIOTICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACTUL PRESUPUNE ACHIZITIONAREA DE MEDICAMENTE ANTIBIOTICE si se va derula pe o perioada de 9 luni, cu posibilitate de prelungire cu inca 3 luni.
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 153, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se prev. const. gara. de part. , ptr fiecare lot , conf. specific. de mai jos, ( 2% din val. estimata a contrac.). Daca se dep. of. pe mai multe loturi , gar. de part. se const. la val. cumulata a loturilor, facandu-se specificatia pe docum. de constit. al garantiei pentru care loturi se constituie.nr. lot valoare garantie de participare -lei1 -3.12, 2 -8.94, 3 -5.21, 4 -34.20, 5 -1.32, 6 -180.00, 7 -32.00, 8 -0.56, 9 -22.50, 10 -20.90, 11 -14.40, 12 -7.50, 13 -464.00, 14 -2.00, 15 -9.60, 16 -0.90, 17 -8.10, 18 -1.50, 19 -3.00, 20 -8.00, 21 -44.06, 22- 2, 1823 -75.80, 24 -12.00, 25 -0.80, 26 -2.00, 27 -66.30, 28 -35.00, 29 -11.60, 30 -72.00, 31 -7.20, 32 -114.80, 33 -18.20, 34 -92.64, 35 -49.60, 36 -178.50, 37 -15.20, 38 -10.40, 39 -30.96, 40 -10.00, 41 -39.00, 42 -26.00, 43 -0.36, 44 -7.60, 45 -7.20, 46 -6.00, 47 -11.30, 48 -33.60, 49 -78.52, 50 -3.80, 51 -14.40, 52 -16.80, 53 -82.20, 54 -1.64, 55 -16.13, 56 -109.12, 57 -93.12, 58 -31.12, 59 -5.00, 60 -26.75, 61 -4.14, 62 -2.10, 63 -3.40, 64 -5.88, 65- 4, 5666 -4.32, 67 -2.60, 68 -2.34, 69 -8.64, 70 -12.80, 71 -1.68, 72 -11.52, 73 -6.24Gar. de part. va avea o valabilitate de 60de zile de la term. prev. ptr. depun. ofert.Garantia de participare se va constitui conform art. 86, alin 1 din HG 925/2006 sau se poate constitui prin depunerea sumei corespunzatoare la casieria unitatii, in zilele lucratoare ale saptamanii , in intervalul orar 07, 30-15, 30.Daca se opteaza pentru virarea garantiei de participare prin ordin de plata, plata se va face in contul autoritatii contractante constituit la Trezoreria Jimbolia, nr. RO73TREZ6255006XXX000540.- Garantia de participare se pierde in favoarea Spitalului Dr. Karl Diel Jimbolia, in conf. cu preved. art. - Returnarea garantiilor pentru participare se va face cu respectarea art.88 alin.(1) si (2) dinH.G. nr.925/2006 privind normele de aplicareale O.U.G. nr. 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in dispoz. Art 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- formular 1Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica . In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.2.Declaratie privind neincadrarea in dispoz. Art 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-formular 23.Informatii generale despre candidat -formular 34. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform ordinului 314/12.10.2010-formular 45. declaratie privind calitatea de participant la procedura- formular 56. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu completarile ulterioare. Organul de conducere al spitalului este Consiliul de Administr, iar conducerea operativa este asig. de Comitetul Director cu factor de decizie(manager-Ec. Cirlig daniela, Dir. medical- dr. Costea Stefan, Dir. Financ. Cont- Ec. Buciuman Adriana)- formular 67.certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale , din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 din luna anterioara celei in care se depun ofertele, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile8.certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul consolidat general, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 din luna anterioara celei in care se depun ofertele, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturileCertificatele se vor prezenta incopie lizibila semnata, cu mentiunea ?conform cu originalul? ; Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru documentele solicitate in original sau copie conform cu originalul daca ofertantul a prezentat documentul in copie conform cu originalul acesta este obligat, la solicitarea comisiei de evaluare, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.Vor fi exclusi din procedura, ofertantii care au datorii catre bugetul de stat sau bugetul local. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are inscrise in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri. Obiectul contractului de achizitie publica trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.2.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii, cu toate anexele sale , valabil la data deschiderii ofertelorDocumentele prevazute la punctele 1 si 2 din cadrul prezentului criteriu se vor depune in copie lizibila, semnate si cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Persoanele fizice vor prezenta Autorizatia de functionare PF - in copie cu specificatia ?conform cu originalul?.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie, semnate si cumentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana, dupa caz, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are inscrise in domeniile de activitate, activitatile ce fac obiectul prezentei proceduri, precum si faptul canu are inscrise mentiuni referitoare la condamnaripentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele livrari de produse efect. in ultimii trei ani. CERTIFICAT ISO 9001 sau similar
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 21:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer