Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de furnizare medicamente psiholeptice


Detaliu pentru invitatia numarul 324152
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PSIHIATRIE ELISABETA DOAMNA
Numar invitatie: 324152/13.04.2012
Denumire contract: contract de furnizare medicamente psiholeptice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE ELISABETA DOAMNACod fiscal: 3264511, Adresa: STR. TRAIAN NR. 290, Galati, Telefon: 0236477228, Fax: 0236477228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TRAIAN NR. 290, Galati, Romania, cod postal: 800179, telefon: +40 0236479401, fax: +40 0236470741, persoana de contact: comp. juridic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de furnizare medicamente psiholeptice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare medicamente psiholeptice loturi: lot 1 - alprazolamum cp. 0, 5mg, lot 2 - amisulpridum cp. 200mg, lot 3 - aripiprazolum flc. 7, 5mg/ml -1, 3ml, lot 4 - bupropionum cp. 150mg, lot 5 ? clorazepat dikalii cp. 5mg, lot 6 - clozapinum cp. 100mg, lot 7 - diazepamum cp. 10mg, lot 8 ? diazepamum fl. 2ml, lot 9 ? levomepromazinum cp. 25mg, lot 10 - meprobamatum cp. 400mg, lot 11 - midazolamum cp. 7, 5mg, lot 12 - mirtazapinum cp. 30mg, lot 13 - paliperidone cp. 6mg, lot 14 ? risperidonum cp. 3mg, lot 15 ? risperidonum cp. 4mg, lot 16- risperidonum fl. 25mg, lot 17 ? risperidonum fl. sol. Inj. 37, 5mg, lot 18 ? risperidonum orodispersabil tb 1mg, lot 19- risperidonum tb. 2mg, lot 20 ? trazodonum cp. 150mg, lot 21 ? bromazepamum cp. 1, 5mg, lot 22 ? risperidonum fl. sol. Inj. 50mg, lot 23 ? fluanxol depot fl. 20mg/ml -1ml, lot 24 ? haloperidol decanoat fl., lot 25 ? olanzapinum fl. 10mg.
II.1.6) CPV: 33661500-6 - Psiholeptice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 187, 919.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata fara TVA a fiecarui lot in parte exprimat in lei : LOT 1- 25, LOT 2- 130.36, LOT 3- 15.35, LOT 4 ? 1, 7, LOT 5- 2.96, LOT 6- 83.46, LOT 7- 3.22, LOT 8- 63.44, LOT 9 ? 46.8, LOT 10 ? 2.34, LOT 11- 10.20, LOT 12- 12.42, LOT 13- 14.47, LOT 14- 44.37, LOT 15- 30.52, LOT 16 ? 140.16, LOT 17- 304.46, LOT 18- 3.61, LOT19- 2.62, LOT20- 3.65, LOT 21 ? 4.68, LOT 22- 926.52, LOT 23- 3.37, LOT 24 ? 2.02, LOT 25 ? 1.46.Garantia se va constitui numai pentru loturile la care se participa.Modul de constituire a garantiei de participare: a) scrisoare de garantie bancara, se prezinta in original, cu perioada de valabilitate de cel putin 90 zile de la data deschiderii ofertelor, emisa de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari din Romania sau de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari din strainatate cu filiala in Romania, in favoarea autoritatii contractante - se va utiliza formularul G;b) ordin de plata, cu viza de confirmare a bancii emitente, in contul autoritatii contractante cod fiscal 3264511 nr. Cont: RO34TREZ3065006XXX010835 deschis la Trezoreria Galati.In conformitate cuart.278^1 din OUG34/2006 actualizata, in masura in care Consiliul respinge contestatia, A.C. va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoare estimata a contractului: intre 63000lei si 420000lei inclusiv - 1% din aceasta valoare.Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM au dreptul cf. Legii nr. 346/2004, de a const.doar 50% din G.P.(formularul L) Documentulde constituire a garantiei de participare va fi atasat (in exterior) coletului continand oferta si se depun la autoritatea contractanta. Perioadade valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor).
Garantie de buna executie
5 % din valoarea fara TVA a contractului, rezultataModul de constituire: a) scrisoare de garantie bancara, Formular M.b) ordin de plata, cu viza de confirmare a bancii emitente, in contul autoritatii contractante cont nr. RO34TREZ3065006XXX010835 deschis la Trezoreria Galati.- Restituirea garantiei de buna executie a contractului se face in termen de 14 zile de la data expirarii contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Eligibilitatea ofertantului- Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006 completata conform formularului A din Sectiunea formulareNeincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata conform formularului B din Sectiunea formulareParticiparea la licitatie cu oferta independentaSe solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu Formularul O din Sectiunea formulareNeincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: Manager- ec. Sandu Doina Zizi, director medical-dr. Drasovean Mariana Gabriela, director fin-cont. ec. Mitrea Gabriela TatianaMembrii comisiei de evaluare: jurist Rotaru Mia, sing. Carastoian Georgeta, ref.Daju Violeta, as. farmacie. Diamandopol AlinaSe solicita completarea formularul T din sectiunea FormulareDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - se completeaza formularul D; Sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica Cerificat constatator( copie marcata conform cu originalul) emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial cu cel mult 60 de zileinainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicitat ofertantului clasat pe primul loc saprezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizata de distributie angro, Declaratia ofertantului pe proprie raspundere ca detine Autorizatia de punere pe Piata pentru produsul ofertat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, FISIER SEAP, EMAIL
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.04.2012 08:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer