Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare membrana bituminoasa cu insertie de fibra de sticla cu strat de protectie din ardezie, conform anexei nr. 1 la caietul de sarcini


Detaliu pentru invitatia numarul 349833
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: U.M. 02031 Bucuresti
Numar invitatie: 349833/03.07.2013
Denumire contract: Contract de furnizare membrana bituminoasa cu insertie de fibra de sticla cu strat de protectie din ardezie, conform anexei nr. 1 la caietul de sarcini
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialU.M. 02031 BucurestiCod fiscal: 14601582, Adresa: Sos. Alexandriei nr. 158, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021/420.02.88, Fax: 021/420.02.88
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare membrana bituminoasa cu insertie de fibra de sticla cu strat de protectie din ardezie, conform anexei nr. 1 la caietul de sarcini
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Membrana bituminoasa cu insertie de fibra de sticla cu strat de protectie din ardezie, conform anexei nr. 1 la caietul de sarciniCantitate=12000 mp
II.1.6) CPV: 44113300-8 - Materiale bitumate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare este de: 2500 lei2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 30 de zile de la data limita pentru depunerea ofertei.3. Mod de constituire si exprimare a garantiei pentru participare: in lei, respectandu-se prevederile art. 86, alin. (1) din H.G. 925/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin ordin de plata (cont de depuneri / incasari: RO43TREZ7055005XXX000147 la Trezoreria Sector 5 Bucuresti, cod fiscal 14601582 ), se vor respecta prevederile art. 86, alin. (5), lit. a) in sensul confirmarii acestuia pana la deschiderea ofertelor.4. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.5. Ofertantii care fac parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii pot constitui garantia de participare la 50% din cuantumul precizat mai sus, dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor micisi mijlocii, si anume: - declaratie in conformitate cu art. 7 din Legea nr. 346/2004.6. Cazuri de retinere: conform prevederilor art. 87 din H.G. nr. 925/ 2006.7. Modalitatea de returnare: conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/ 2006.8. Documentele mai sus solicitate vor fi depuse in S.E.A.P9. Pentru evaluarea si raportarea unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda, este 04.06.2013, cursul de schimb B.N.R.
Garantie de buna executie
Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului. Se va constitui conform prevederilor articolului nr. 90 din H.G. 925/ 2006, astfel: - prin scrisoare de garantie bancara de buna executie care va fi obligatoriu semnata si stampilata de institutia emitenta (formularul personalizat al bancii) sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari;
- prin depunerea sumei in numerar la caseria unitatii;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, suma initiala care se depune de catre contractant in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului.Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5 % din valoarea fara T.V.A. a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea (Formularul nr. 1) din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din prevederile art. 180 din OUG 34/ 2006;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 (Formularul nr. 2);
-Certificat de participare la cererea de oferte cu oferta independenta (Formularul nr. 3);
-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69^1 din OUG 34/2006 (Formularul nr. 4);
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat; Formulare tip eliberate de autoritatile competente in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa reiasa ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. 5);
-Informatii privind subcontractantii (dupa caz) (Formularul nr.8).Toate documentele solicitate vor fi depuse direct in SEAP.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante conform art.69 ind.2 din OUG 34/2006: Comandant: Gheorghe ADAM;Contabil sef: Laurentiu COLATAU;Consilier juridic: Costin DUMITRU;Responsabil cu procedura de achizitie: Alin LUBEN;Responsabil cu derularea contractului: Razvan PETRAS. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/ 1990. Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original/ copie legalizata.Documentul solicitat va fi depus direct in SEAP.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie minim: 260000 leiModalitatea de indeplinire: Operatorul economic va prezenta o declaratie cu cifra de afaceri medieanuala pentru ultimii 3 ani: 2010, 2011 si 2012;I.M.M.-urile beneficiaza de 50 % reducere conform legii nr. 346/2004. Se va prezenta declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Produse similare livrate in ultimii 3 ani in valoare de cel putin 132000 lei Certificatul ISO 9001 / 2008 care atesta implementarea de catre ofertant asistemului de management al calitatii privind activitatile cuprinse in obiectulcontractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2013 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer