Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE MINGI TENIS DE CAMP


Detaliu pentru invitatia numarul 326325
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Federatia Romana de Tenis
Numar invitatie: 326325/11.05.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE MINGI TENIS DE CAMP
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFederatia Romana de TenisCod fiscal: 5219525, Adresa: str. Vasile Conta nr. 16, sector 2, Bucuresti, Telefon: 0213245330, Fax: 0213245329
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SPORT)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE MINGI TENIS DE CAMP
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de mingi de tenis pentru pregatirea sportivilor din lotul national si in vederea organizarii competitiilor nationale si internationale cuprinse in calendarul Federatiei Romane de Tenis
II.1.6) CPV: 37452710-1 - Mingi de tenis (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 237, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Daofertantii vor afisa in SEAP dovada constituirii garantiei pentru participare, conform art.17, alin.(3) din HG 1660/2006. In cazul care, din motive tehnice, nu este posibila transmiterea acestui document in format electronic prin intermediul SEAP, dovada constituirii garantiei de participare se va transmite conform art.17, alin.(4) din HG 1660/2006, pana la data limita mentionata in invitatia de participare la REGISTRATURA Centrului National de Tenis ? CNT, Adresa postala: str. Pierre de Coubertin nr.11, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021901, Romania, in plic inchis pe care se va mentiona titlul procedurii: ?Cerere de oferta mingi tenis de camp? impreuna cu inscriptia ?A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DE precizata in invitatia de participare?.Garantia de participare totala va fi in cuantum de 4230 leiGarantia de participare se va depune pentru fiecare lot in parte si va avea urmatoarele valori: Lotul 1 ? mingi de tenis cat.I ? 1800 leiLotul 2 ? mingi de tenis cat.II ? 2300 leiLotul 3 ? mingi de tenis cat.III ? 230 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Valoarea care se va retine din garantia de participare in conditiile art.278ยน din OUG 34/2006 va fi de 1010 lei pentru lotul 1 si 1235 lei pentru lotul 2.Forma de constituire a garantiei de participare: scrisoare de garantie bancara (Formularul 10), ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO61 RNCB 0080 0056 5918 0001 deschis la BCR Sala Palatului, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitateaCompletarea Formularului 2 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 cu completarile si modificarilor ulterioare.Cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Completarea Formularului 3 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu completarile si modificarilor ulterioare.Cerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006Completarea Formularului 4 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea sifinalizarea procedurii de atribuire a acordului-cadru de furnizare mingi de tenis de camp, sunt: Dragomir Ruxandra-Presedinte FRTMatei Silviu Cristian-Director General FRTBut Elena-Responsabil Achizitii publice FRTCristea Catalina-Antrenor federal FRTCerinta nr.4Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOperatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 5 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr.5Certificat de participare la cererea de oferte cu oferta independenta - Formularul 6 Cerinta nr.1Persoane juridice/fizice romanea) Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 60 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor (in original sau copie legalizata), din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei publice, numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori.Cerinta nr.2Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri global ape ultimii trei ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse similare ce fac obiectul achizitiei in ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer