Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare minibus


Detaliu pentru invitatia numarul 329799
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: GARDA NATIONALA DE MEDIU - COMISARIATUL GENERAL
Numar invitatie: 329799/19.06.2012
Denumire contract: Contract de furnizare minibus
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGARDA NATIONALA DE MEDIU - COMISARIATUL GENERALCod fiscal: 15378153, Adresa: Bulevardul Unirii nr.78, bl.J2, sector 3, Bucuresti, Telefon: 0742157664, 0213262259, Fax: 0213262259
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Italiana nr.22, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213052810, fax: +40 213032906
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare minibus
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare minibus
II.1.6) CPV: 34115200-8 - Autovehicule pentru transportul a mai putin de 10 persoane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 117, 980 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 2350 lei: - Garantia de participare va fi constituita: a) - sub forma de scrisoare de garantie bancara, conform Formular 5.Scrisoarea de garantie bancara se va depune scanata in SEAP iar originalul va fi transmis la sediul autoritatii contractante (Bdul.Unirii nr.78, blJ2, sector 3, Bucuresti) pana la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP.b) - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in contul de garantie al Comisariatului General al Garzii Nationale de Mediu, RO 04 TREZ 7005005XXX000189, deschis la A.T.C.P.Mun.Bucurestic) - sau prin orice alt instrument bancar de plata.Garantia de participare va fi valabila cel putin pe perioada de valabilitate a ofertei.- Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilit in Documentatia de atribuire.- Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004.ATENTIE : - Lipsa declaratiei privind incadrarea in categoria IMM sau prezentarea acesteia fara a fi completata conform prevederilor din actul normativ mentionat va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.- Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia, atat in SEAP cat si depunerea originalul scrisorii bancare la sediul GNM, atrage dupa sine respingerea ofertei.- Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G.R. nr. 925/2006 si art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare: Declaratie privind eligibilitatea, cu valabilitate pe perioada de valabilitate a ofertei (Formularul 1)2.Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG. Nr. 34/2006 (Formularul 2)3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formularul 3).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Comisar General: Ovidiu Constantin DAESCU, Comisar General Adjunct: Daniel BOGDAN, Comisar General Adjunct: Radu PENTIE, Comisar General Adjunct: Gabriel ABOS, Director Economic: Monica DRAGOMIR4.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (Formularul 4)5.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, din care sa reiasa lipsa obligaĆ­ilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta oferte cu datorii esalonate, conform legii.6.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre Bugetul Local, din care sa reiasa lipsa obligaĆ­ilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta oferte cu datorii esalonate, conform legiiPentru persoanele juridice/fizice straine se solicita certificate constatatoare care dovedesc ca nu au datorii catre terti (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul esterezident). 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Nota: Ofertantul ce se va clasa pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuie sa prezinte autoritatii contractante Certificat constatator in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, prezentate in copie legalizata tradusa in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare a ofertantului ?copie conform cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista cu principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani2. Prezentarea cel putin a unui contract sau copii dupa partile relevante ale acestuia ( in situatia in care contractul contine clauze confidentiale) prin care se confirma livrarea de produse similare in valoare de min.115.000 lei, insotit de procesul verbal de receptie aferent contractului, sau alt document care sa ateste indeplinirea integrala a contractului.3. Recomandari (minim 1) din partea altor beneficiari, care sa ateste competenta in indeplinirea obligatiilor contractuale privind livrarea acestui tip de produse sau similare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer