Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare mobilier de laborator in cadrul proiectului ?MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE CERCETARE VINICOLA IN VEDEREA ALINIERII LA STANDARDE EUROPENE?


Detaliu pentru invitatia numarul 355412
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Statiunea de Cercetare Dezvoltare pentru Viticultura ?i Vinificatie Bujoru
Numar invitatie: 355412/08.11.2013
Denumire contract: Contract de furnizare mobilier de laborator in cadrul proiectului ?MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE CERCETARE VINICOLA IN VEDEREA ALINIERII LA STANDARDE EUROPENE?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialStatiunea de Cercetare Dezvoltare pentru Viticultura ?i Vinificatie BujoruCod fiscal: RO 14794971, Adresa: str. G-ral Eremia Grigorescu nr.65, Targu Bujor, Telefon: 0236340640, Fax: 0236340642
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. G-ral Eremia Grigorescu nr.65, Targu Bujor, Romania, cod postal: 805200, telefon: +40 236340640, fax: +40 236340642, persoana de contact: SIMION CRISTINA LILIANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. G-ral Eremia Grigorescu nr.65, Targu Bujor, Romania, cod postal: 805200, telefon: +40 236340640, fax: +40 236340642, persoana de contact: SIMION CRISTINA LILIANA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Statiune de cercetare ? dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare mobilier de laborator in cadrul proiectului ?MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE CERCETARE VINICOLA IN VEDEREA ALINIERII LA STANDARDE EUROPENE?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect furnizare mobilier de laborator conform proiectului ?MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE CERCETARE VINICOLA IN VEDEREA ALINIERII LA STANDARDE EUROPENE?, in conformitate cu specificatiile Caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 39180000-7 - Mobilier de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 139, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2780 lei, elib in numele ofertei in conf. cu prev. art. 86, alin (1) din HG 925/2006 cu modif si complet ulterioare. Echiv lei/valuta se va face la cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare. Per de valab a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si anume, cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. b) ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.conturi: (cont RO29BTRL01801202J78723XX) c) depunerea la casieria autoritatii contractatnte a sumei in numerar d) scrisoare de garantie bancara - se completeza conformFormularului nr. 24. Obligatoriu se va prezenta in original. Nota 1: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta in conf. cu prev. art.88 din HG 925/2006 si se va retine (daca este cazul) conf art.278^1 din OUG 34/2006 cu toate modif si complet ulterioare. Nota 2. Docum emise in alta lb. tb. sa fie insotite de traducere autoriz in lb. romana.Ofertantii incadrati in categoria IMM si care prezinta o declaratie in acest sens, au dreptul de a constitui garantia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus. In orice situatie, dovada constit garant de particip trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Oferta va fi respinsa la deschidere [art.33(3)HG925/2006] daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in docum de atribuire. In cazul in care garantia de participare nu este prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in conditiile prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa la sedinta de deschidere.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va prezenta: I.Declaratie privind eligibilitatea (informatiile vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul).Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Ofertantul va prezenta - Formularul nr. 1 semnat de catre reprezentantul sau legal/imputernicit. Nota: 1.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pt fiecare dintre membrii asocierii; 2.In cazul in care, pt indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr.1 semnat de catre reprezentantul legal/imputernicit al tertului sustinator.II.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Ofertantul va prezenta - Formularul nr. 2, semnat de catre reprezentantul legal/imputernicit.Nota: 1. daca este cazul, aceste documente se vor prezenta si de tertul sustinator, in acest caz declaratiile fiind completata doar in ce priveste neincadrarea in art. 181 literele a), c1) si d)III.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata si anume: A.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: 1.certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;2.certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.B.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc. prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Nota: 1.Certificatele/documentele edificatoare din care trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;2.Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata;3.Pt ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006 aprobata prin Lg. nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;4.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pt fiecare dintre membrii asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza;ATENTIE!: a.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente;b.Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica; c.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul(dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu(institutiile autorizate aletarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.IV.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 3.V Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr. 4.VI. Declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situatia prevazuta la art.69^1 dinOUG 34/2006 ? Formularul nr. 5. Persoanele ce detin functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ciubuca Aurel ? Director de proiect, Simion Cristina Liliana ? Manager executiv, Birliga Nicolaie -Responsabil tehnic, Postolache Elena ? Responsabil stiintific cu dotarea laboratoarelor, Benea Soltana ? Responsabil economic. Membrii Comisiei de evaluare: Ciubuca Aurel ? Director de proiect, Simion Cristina Liliana ? Manager executiv, Birliga Nicolaie -Responsabil tehnic, Postolache Elena ? Responsabil stiintific cu dotarea laboratoarelor, Benea Soltana ? Responsabil economicVII. Cazierul judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Acest document se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?VIII. Cazierul fiscal al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Acest document se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Persoane juridice/fizice romane.Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in Certificatul constatatoar trebuie sa aiba datele reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul constatator emis de ONRC se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Nota: 1.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana;2.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca nu a fost prezentat in acesta forma;3.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pt fiecare dintre membrii asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.ATENTIE!: a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente;b.Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane(tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri: Formularul informatii generale;Bilantul contabil/documente edificatoare pe ultimii 3 ani;Media cifrei de afaceri (globala) pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minimum 278.000 Lei.Pentru indeplinirea cerintei se vor prezenta: Fisa de informatii generale semnata de catre reprezentantul/imputernicitul operatorului economic. Pentru indeplinirea cerintei se vor prezenta: Fisa de informatii generale semnata de catre reprezentantul/imputernicitul operatorului economic. Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu raportat de BNR din anul respectiv.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata. Daca oferta se va depuen de o asociere fiecare asociat trebuie sa in incadreze in categoria IMM. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categoria IMM.Daca din motive obiective, ofertantul nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate mai sus, acesta are dreptul de a-si demonstra capacitatea economico financiara solicitata si prin alte documente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara (executie): Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (perioada se va calcula avand in vedere data limita de depunere a ofertelor). Ofertantul va completa Formularul nr. 8 reprezentand lista contractelor de furnizare in ultimii 3 ani cuprinzand cele mai importante livrari de produse similare.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani (perioada se va calcula avand in vedere data limita de depunere a ofertelor) produse similare, in valoare cumulata de minim 139.000 lei fara TVA(valoare poate fi indeplinita de un singur contract sau maxim 5 contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 139.000 lei).Ofertantul va prezenta a) Copii ??conform cu originalul?? dupa certificate/documenteemise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar. Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica furnizarea produselor in cauza in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.11.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.11.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2013 07:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer